بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به جایی رسیدم که چپ و راست پول به سمتم می آید!

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۱
پسته اکبری ممتاز

هر فردی دوست دارد با کسب ثروت پولدار شود و به رویاهای خود برسد، اما برای کسب ثروت ملزم به استفاده از روش های مختلفی هستیم تا با کسب آن آنطور که می خواهیم و همیشه دوست داشتیم زندگی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر فردی دوست دارد با کسب ثروت پولدار شود و به رویاهای خود برسد، اما برای کسب ثروت ملزم به استفاده از روش های مختلفی هستیم تا با کسب آن آنطور که می خواهیم و همیشه دوست داشتیم زندگی کنیم. من توانستم بر اساس انتخاب آگاهانه و اصولی در مسیر هموار افزایش درآمد قرار بگیرم، فعالیت در حوزه انواع خشکبار از جمله پسته سود زیادی را برایم به ارمغان آورد و توانستم نتایج درخشانی را رقم زنم.

پسته دامغان تازه

در بازار با توجه به نوسانات قیمت پسته دامغان تازه، فروشندگان و عرضه کنندگان سعی کردند که قیمت این محصول را تا حد امکان ثابت نگه دارند.

اگر بخواهیم به تاریخچه پسته در دامغان اشاره کنیم وجود درختانی با بیش از ۷۰۰ سال که در روی تنه خود نشان از پیوند دارند و دارای فواصل زمانی مرتب و ردیف کاری شده هستند.

این امر نشان دهنده قدمت پیوند زنی و کاشت اصولی درختان آن می باشد که حتی در بین مناطق مختلف بی سابقه بوده و برای اولین بار در باغات پسته دامغان انجام گرفته است.

وقتی صحبت از تازه بودن پسته می شود دو نوع آن مد نظر می باشد؛ یکی از این موارد پسته دامغان در هنگام فصل برداشت آن می باشد که به دلیل اینکه از برداشت آن مدت زمان زیادی نگذشته هنوز پوست تازه خود را به همراه دارد.

دیگری پسته ای است که پوست تازه آن جدا شده و خشک شده است اما تازه محسوب می شود چرا که محصول تولیدی امسال است و کهنه نیست.

پسته دامغان تازه

پسته اکبری ممتاز

در آجیل پسته ها از جمله پسته اکبری ممتاز اجزای اصلی و مهم می باشند که غنی از پتاسیم و مواد مغذی هستند و مصرف آن برای کودک تا بزرگسال مفید و ضروری است، پسته دارای مواد مغذی بسیاری از جمله:

  • پروتئین، فیبر رژیمی، کربوهیدرات و اسید آمینه است.
  • غنی از آهن، مس، سدیم و کلسیم می باشد.
  • دارای ویتامینهای ضروری مانند: ویتامین کا، سی، آ، تیامین، بتایین و اسید است.

که با مصرف روزانه ی آن از بسیاری بیماریها می توانید در امان باشید.

برای این که بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید بایستی از فروشگاه های معتبر پسته اکبری درجه یک را تهیه کنید.

پسته اکبری و  پسته فندقی خام علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد برای بسیاری از افراد مفید می باشد به خصوص برای کودکانی که در سن رشد و یا بد غذا هستند می توانید هر روز به عنوان یک عصرانه ی مقوی به آنها بدهید و برای خانمهایی که دچار خون ریزیهای شدید عادت ماهانه هستند استفاده از پسته بسیار ضروری است و به خونسازی بدنشان کمک بسیاری می کند.

پسته اکبری ممتاز

پسته خام فله ای

تفاوت زیاد و قابل توجهی علاوه بر قیمت پسته خام فله ای با پسته شور، بین خواص پسته بو داده شده و خواص پسته خام وجود ندارد، به شرطی که درست و اصولی بو داده شود.

لازم به ذکر است که پسته بوداده شده نسبت به پسته خام دارای نمک، یا مواد نگه‌دارنده می باشد، پس در مصرف آن دقت کنید و زیاده روی نشود.

نکته قابل توجه و مهم این است که پسته بو داده شده زودتر و سریع‌تر از پسته تازه خام، فاسد خواهد شد، پس به علت زودتر فاسد شدن پسته بو داده شده ، توصیه می شود در مکان خشک و خنک نگهداری شود.

توصیه اول اینکه پسته خام را تهیه و در منزل با اطمینان خاطر بو داده کنید و با اطمینان خاطر میل کنید، توصیه دوم این که پسته خام را بدون واسطه و بدون دخالت دلال از این مجموعه تهیه کنید.

پسته خام فله ای

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *