بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران

رحمان رضایی : بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا فوق‌ العاده سخت خواهد بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۱۵
رحمان رضایی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

رحمان رضایی پیشکسوت پرسپولیس گفت : تیم ما قطعا در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا نسبت به بازی قبلی کار سخت‌ تری در پیش خواهد داشت، چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ بدنی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم ملی و بازی حساس با آمریکا که سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد، گفت:

آمریکا تیم بسیار خوبی است که کار پرس را به خوبی انجام می‌دهد. آنها شاید از لحاظ گل زده آمار خوبی نداشته‌اند ولی در خط هافبک و حمله بازیکنان توانمندی در اختیار دارند. تیم ما قطعا نسبت به بازی قبلی کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت، چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ بدنی.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد:

تیم فنی و آنالیز آمریکا هم در مورد آنالیز تیم‌ها به خوبی عمل می‌کنند و من معتقدم که بازی با آنها فوق‌العاده سخت است ولی ما این توان را داریم که آمریکا را شکست بدهیم. آنها هم برای صعود و برد در این بازی حیثیتی تلاش می‌کنند و باید برابر این تیم کمترین اشتباه را داشته باشیم.

رضایی با اشاره به شکست تیم ملی در بازی اول گفت:

کی‌روش در بازی با انگلیس ترکیبی بسیار عجیب و بد را انتخاب کرد و متاسفانه در آن بازی به شکل بدی باختیم ولی در بازی بعدی شرایط بهتر شد. امیدوارم در بازی با آمریکا هم شاهد انتخاب ترکیب عجیب از سوی سرمربی تیم ملی نباشیم

رضایی در ارتباط با نیمکت‌نشینی خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان که در مقدماتی جام جهانی مدافعان ثابت تیم ملی بودند، تصریح کرد:

آنها مدافعان خوبی هستند که در مرحله مقدماتی هم عملکرد بسیار خوبی داشتند و می‌توانستند با قرار گرفتن در ترکیب ثابت به تیم ملی کمک کنند، خصوصا در بازی با انگلیس. شجاع و کنعانی‌زادگان در نبردهای هوایی توانایی بالایی دارند، خصوصا خلیل‌زاده که در پرش‌های درجا توانمند است ولی مربیگری سلیقه‌ای است و کی‌روش هم ترجیح داد از آنها در ترکیب ثابت استفاده نکند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *