بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمدید حراج بلک فرایدی لوازم آرایشی و بهداشتی تا 70 % تخفیف

رویداد بلک فرایدی سایت سین دخت

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰
فروش ویژه بلک فرایدی وبسایت سین دخت

احتمالا تا به حال اسم بلک فرایدی یا جمعه سیاه به گوشتان خورده باشد. آیا تا به حال کنجکاو شده اید که جمعه سیاه به چه معناست؟ یکی از معروف ترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیف بسیار زیاد که هر ساله در تمام نقاط جهان برگزار می شود را جمعه سیاه یا Black Friday می گویند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احتمالا تا به حال اسم بلک فرایدی یا جمعه سیاه به گوشتان خورده باشد. آیا تا به حال کنجکاو شده اید که جمعه سیاه به چه معناست؟ یکی از معروف ترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیف بسیار زیاد که هر ساله در تمام نقاط جهان برگزار می شود را جمعه سیاه یا Black Friday می گویند.

به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف مانند وبسایت های آرایشی و بهداشتی، فروشگاه های پوشاک، خدمات مختلف و… تخفیفات و آفرهای ویژه ای را برای محصول و خدمات خود برای جشنواره جمعه سیاه یا بلک فرایدی در نظر می گیرند که یکی از جشنواره های بلک فرایدی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروش ویژه بلک فرایدی وبسایت سین دخت است. که با توجه به درخواست های بسیار شما این فروش ویژه یک هفته دیگر تمدید شد تا از این فرصت فوق العاده بهترین استفاده را کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا جشنواره تخفیفی بلک فرایدی وبسایت آرایشی سین دخت را به شما معرفی کنیم.

جمعه سیاه یا بلک فرایدی چیست؟

آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر در کشور آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان، آغاز فصل خرید برای جشن کریسمس و سال نو میلادی محسوب می شود. به همین علت، بازارهای اقتصادی کشورهای سراسر جهان در صنعت های مختلف، حراج و تخفیفات ویژه و بالایی را روی محصول و خدمات خود در نظر می گیرند تا مشتریان با شور و شوق زیادی، بتوانند مایحتاج خود را با بهترین قیمت خریداری کرده و برای جشن سال نو میلادی یا کریسمس آماده شوند.

رویداد تخفیفی بلک فرایدی، نخستین بار از سال 1952 به‌‌صورت رسمی و هر سال، یک روز بعد از روز شکرگزاری (Thanksgiving) در ایالات متحده امریکا برگزار می شود. تخفیفات بلک فرایدی، هر ساله توجه بسیاری از مشتریان را به سمت بازارهای آنلاین و آفلاین جلب می‌کند.

7 روز فروش ویژه بلک فرایدی 2022

 

تاریخ بلک فرایدی چه روزی است؟

تاریخ جمعه سیاه در ایران، 4 آذر ماه برابر با November 25برگزار می شود.

 

رویداد بلک فرایدی سایت سین دخت

وبسایت اینترنتی سین دخت، یکی از فروشگاه های اینترنتی آرایشی معتبر است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال را با بهترین قیمت عرضه می کند. سایت سین دخت در جشنواره فروش ویژه بلک فرایدی، تخفیفات فوق العاده تا 70 درصد و آفرهای یکی بخر دو تا ببر را روی پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت از برندهای ایرانی و خارجی را اعمال کرده است که می توانید از این فرصت ویژه استفاده کنید و محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و عطر ادکلن مورد نیاز خود را با تخفیفات فوق العاده و بهترین قیمت خریداری کنید. لازم به ذکر است به دلیل افزایش سفارشات و درخواست های شما زمان آفر محصولات یک هفته افزایش پیدا کرده است.

همچنین می توانید با خرید رژ لب مایع که از پرفروش ترین محصولات سین دخت می باشد و شامل هر برندی می شود از آفرهای ویژه ما بهره مند شوید.

راهنمای خرید اینترنتی از بلک فرایدی سین دخت

خرید لوازم آرایشی سین دخت با بیشترین تخفیف در بلک فرایدی

 

برای مشاهده و خرید محصولات پرتخفیف بلک فرایدی وبسایت سین دخت، می توانید وارد سایت sindokht.com  شوید و در صفحه اول سایت، روی لینک ورود به صفحه بلک فرایدی کلیک کنید. همچنین، با عضویت در کانال تلگرامی سین دخت و دنبال کردن اینستاگرام سین دخت، می توانید از آفرهای ویژه و تخفیفات باور نکردنی بلک فرایدی با خبر شوید و به راحتی، محصولات مورد نظرتان را از صفحه اختصاصی بلک فرایدی در سایت سین دخت، خریداری کنید.

صدها محصول آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست مثل کرم ضدآفتاب ، کرم های روز و شب و… از برندهای معتبر ایرانی و خارجی با تخفیفات شگفت انگیز تا 70 درصد و آفرهای یکی بخر دو تا ببر در جشنواره بلک فرایدی سایت سین دخت وجود دارد که فرصت این رویداد تخفیفی و تعداد محصولات، محدود است؛ بنابراین، این فرصت فوق العاده برای خرید لوازم آرایشی با بیشترین تخفیف را از دست ندهید.

سخن آخر

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیفات بسیار زیاد و شگفت انگیز است که در آخرین جمعه نوامبر و قبل از شروع کریسمس و سال نو میلادی در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان در صعنت های مختلف برگزار می شود. فروشگاه اینترنتی آرایشی سین دخت، یکی از وبسایت های معتبر آرایشی و بهداشتی است که به مناسبت بلک فرایدی، یک رویداد تخفیفی شگفت انگیز و فوق العاده را برگزار کرده است.

مدت زمان رویداد تخفیفی بلک فرایدی سین دخت و تعداد محصولات، محدود است؛ بنابراین برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل با بیشترین تخفیف و همچنین خرید از رویداد تخفیف بلک فرایدی وبسایت سین دخت را به شما پیشنهاد می کنیم. پس این فرصت تمدید 7 روزه بلک فرایدی را از دست ندهید و همین الان وارد سایت آرایشی سین دخت شده و از صفحه تخفیفات بلک فرایدی، محصولات را مشاهده و خریداری کنید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *