بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی دو رکورد شگفت انگیز مارادونا را شکست

برابری لیونل مسی با رکوردهای 21 بازی و 8 گل زده مارادونا برای آرژانتین در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۱۹
لیونل مسی

لیونل مسی در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مکزیک موفق شد به دو رکورد دیگر دیه‌گو مارادونا دست یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مکزیک موفق شد به دو رکورد دیگر دیگو مارادونا دست یابد.

به گزارش پارس فوتبال، لیونل مسی در پنجمین جام جهانی دوران بازی خود به دنبال فتح این جام است تا به هر آن چه دیه‌گو مارادونای بزرگ به آن دست یافت برسد؛ شماره 10 فعلی آرژانتین در طول دوران پرافتخار حرفه‌ای خود رکوردهای متعددی از دون دیه‌گو را شکسته است. او در جریان پیروزی مقابل مکزیک نیز توانست به دو رکورد مهم فوق ستاره فقید البی‌سلسته برسد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین تا این جای کار نقش خود را به عنوان ستاره شماره یک تیم به خوبی در قطر ایفا کرده است. مسی در جریان شکست 2-1 مقابل عربستان، تک گل تیمش را زد. او مقابل مکزیک نیز زننده یکی از دو گل کشورش بود تا با دو گل در دو بازی، آمادگی بالای خود را به هواداران آرژانتین نوید بدهد. لئو با حضور و گلزنی مقابل مکزیک، از این دو لحاظ نیز با مارادونا برابر شد.

دیه‌گو مارادونا که تقریبا یک‌تنه تیم ملی آرژانتین را قهرمان جام جهانی 1986 کرد، در مجموع 21 بازی در ادوار جام جهانی انجام داد و 8 گل نیز به ثمر رساند. مسی بامداد امروز در حالی پیروزی و ایجاد شانس صعود برای تیمش را جشن گرفته که تعداد حضور و گل‌های خود در جام جهانی را به اعداد فوق رساند.

او حالا در آستانه سبقت از دیه‌گو در این دو مورد است. قطعا اما چیزی که مسی را در جام جهانی قطر از ته دل می تواند خوشحال کند، بالا بردن جام خواهد بود. مسی و هم تیمی هایش برای رسیدن به این رویای بزرگ ابتدا باید از دور گروهی بالا بروند که با توجه به شرایط فعلی گروه سوم کار بسیار سختی است. آنها البته مقابل مکزیک نشان دادند که مصمم به انجام این کار هستند و باید دید برابر لهستان چه نتیجه ای برای محقق کردن صعود خود رقم خواهند زد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *