بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهار نظر جالب رونالدو درباره رقابت با مسی

کریستیانو رونالدو : ما تصمیم داریم در زندگی واقعی هم یکدیگر را کیش و مات کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات لیونل مسی در زمین فوتبال است. شاید جام جهانی قطر آخرین رقابت این دو باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات لیونل مسی در زمین فوتبال است.

به گزارش پارس فوتبال، این آخرین حضور رونالدو و مسی در مسابقات جام جهانی است و هر دوی آنها امیدوار هستند که بتوانند نمایش خوبی ارائه کنند و به حسرت فتح این جام پایان دهند.

مسی، امروز، در اولین دیدارش در جام جهانی به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت و رونالدو نیز سوم آذر ماه روبروی غنا قرار خواهد گرفت.

آنها پیش از شروع جام جهانی 2022 در حرکتی جنجالی که با استقبال و البته تعجب بسیاری روبرو شد در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا عکسی تبلیغاتی برای شرکت لویی ویتان بگیرند. در این تصویر آنها در حالی دیده می‌شوند که روی چمدان و کیفی با طرح معروف این شرکت مشغول بازی شطرنج هستند.

کریستیانو رونالدو در نشست خبری روز گذشته‌اش در پاسخ به سوالی در این باره گفت:

ما تصمیم داریم در زندگی واقعی هم شطرنج بازی کنیم و یکدیگر را کیش و مات کنیم. اجازه دهید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. اگر این اتفاق رخ دهد بسیار خوب خواهد بود. این اتفاق پیش از این در شطرنج برای من رخ داده، پس در زمین بازی هم باید تکرار شود.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان باور دارند که شانس آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی بیشتر از پرتغال است و این تیم را جزو مدعیان اصلی فتح این جام می‌دانند اما به نظر نمی‌رسد که رونالدو بخواهد به این آسانی دست از تلاش و رقابت بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *