بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی تیم مورد علاقه‌اش در جام جهانی را معرفی کرد

کارلو آنچلوتی : من در جام جهانی کانادا را تشویق خواهم کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۵
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، مدعی شد طرفدار تیم ملی کانادا در جام جهانی خواهد بود. او بازی ها را بسیار با دقت دنبال می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، مدعی شد طرفدار تیم ملی کانادا در جام جهانی 2022 خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی ایتالیا در این دوره جام جهانی نیز مانند دوره قبل غایب بوده و نتوانست جواز صعود به بزرگ ترین تورنمنت ملی فوتبال جهان را به دست آورد. به همین دلیل مربیان و بازیکنان این کشور هر کدام طرفدار یکی از 32 تیم حاضر در تورنمنت هستند. ماریان اوگر مک‌کلی، همسر کارلو آنچلوتی اهل کانادا است و این زوج پس از پایان اولین دوره مربیگری کارلتو در رئال مادرید در سال 2015 برای مدتی در این کشور اقامت داشتند. به همین دلیل این سرمربی باتجربه و پرافتخار اعلام کرد در جام جهانی هوادار تیم ملی کانادا خواهد بود.

آنچلوتی گفت:

من در جام جهانی کانادا را تشویق خواهم کرد، زیرا این کشور سال ها در جام جهانی غایب بود و البته خانه دوم من محسوب می شود. رئیس فدراسیون کانادا اهل آبروزو است، بنابراین همه کانادا را تشویق می کنند.

احتمال حضور روی نیمکت یک تیم ملی؟ بله ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما الان خیلی زود است. مطمئنا برای این مقطع که نه، اما برای جام جهانی 2026، چرا که نه؟ ممکن است این اتفاق رخ دهد. احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی کانادا؟ چرا که نه؟ البته من که این کشور را خیلی دوست دارم و کانادا نیز در مدت اخیر خیلی خوب عمل کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *