بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بام خانه ام را با ثروت ایزوگام کردم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۲
ایزوگام بام گستر

با توجه به شغل پدرم تخصص بسیاری در حوزه ایزوگام داشتم و همین باعث انتخاب تجارتی در همین زمینه برای من شد که بتوانم با دانش روز آن را ترکیب کنم و به یک تجارت پر سود در زمینه انواع ایزوگام که در ادامه مطلب هم آمده است را راه اندازی کنم و ثروتمند شوم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به شغل پدرم تخصص بسیاری در حوزه ایزوگام داشتم و همین باعث انتخاب تجارتی در همین زمینه برای من شد که بتوانم با دانش روز آن را ترکیب کنم و به یک تجارت پر سود در زمینه انواع ایزوگام که در ادامه مطلب هم آمده است را راه اندازی کنم و ثروتمند شوم.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

نصب صحیح ایزوگام با کیفیت سالها دوام و ماندگاری دارد و اگرچه شاید قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان اولیه بالاتری نسبت به ایزوگامهای نا مرغوب داشته باشد، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

عوامل و فاکتورهای بسیاری بر روی هزینه نصب ایزوگام روی پشت بام تاثیر دارد؛ یکی از مهم ترین این عوامل نوع و کیفیت ایزوگام به کار رفته است که طبیعتاً هر چه کیفیت و مرغوبیت کالا بیشتر باشد، هزینه کلی نصب ایزوگام هم بیشتر خواهد شد.

از طرفی کیفیت سطحی که قرار است روی آن ایزوگام نصب شود هم در قیمت نهایی تاثیر گذار است؛ چنانچه عایق کاری روی سطح مورد نظر راحت تر باشد، هزینه نصب نیز کمتر است به طور مثال نصب ایزوگام روی پشت بامها سختی کار و اتلاف وقت کمتری دارد و به این ترتیب هزینه آن نیز کمتر است.

یک عامل مهم دیگر در تعیین قیمت نصب ایزوگام میزان ناهمواری سطوح زیرین است؛ در صورتی که لایه های ایزوگام قدیمی تکه تکه شده یا باد کرده باشد و به صورت یک دست نباشد، هزینه زیرسازی هم به قیمت نهایی اضافه می شود.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

ایزوگام بدون فویل

دو محصول از نظر کاربردی یکسان هستند و به یک منظور و یک هدف تولید شده اند.

اما اصلی ترین تفاوت آن ها وجود لایه ای آلومینیومی در مدل های فویل دار و قیمت ایزوگام بدون فویل است که در آخرین مرحله تولید، بر روی ایزوگام می کوبند تا مقاومت آن را افزایش دهند.

وجود فویل در ایزوگام های فویل دار، موجب شده تا هنگامی که خورشید با شدت زیادی می تابد، نور و گرمای آن به میزان ۸۰ الی ۹۰ درصد بازتاب پیدا کنند.

به این شکل، ایزوگام آسیب نمی بیند و کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهد، به همین علت این محصول اغلب در شهرهای مرطوب یا گرم و آفتابی بیشترین کاربرد را دارد.

ایزوگام بدون فویل برخلاف ایزوگام فویل دار برای مکان هایی مناسب است که در آن ها هیچ گونه تابش مستقیم نور و گرمای خورشید وجود ندارد.

بنابراین به طور کلی می توان گفت برای تمامی قسمت های ساختمان به جزء پشت بام و بخش های خارجی، قابل استفاده است.

این محصول کاربردی به دلیل داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فردی همچون انعطاف پذیری بسیار بالا، برای پوشش دادن دیوارپی ها و غیره  استفاده می شود.

ایزوگام بدون فویل

ایزوگام بام گستر

از دیگر مواد مورد استفاده در این محصول پودر تالک، تیشو نخ دار و پوشال می باشد که همگی در کنار یکدیگر با هدف عایق بندی بهتر قرار گرفته اند و ویژگی متمایز آن قیمت ایزوگام بام گستر است.

جالب است بدانید تا چهل سال گذشته که این محصول تولید و مورد استفاده قرار نگرفته بود، افراد برای پوشش سقف خانه ها و جلوگیری از نفوذ آب و خرابی از آسفالت و قیر گونی استفاده می کردند.

به مرور زمان مشکلاتی از جمله سنگینی این پوشش ها و همچنین عدم استحکام در برابر رطوبت، آن ها را به روشی نامطمئن و نامناسب تبدیل نمود.

از همان زمان بود که محصولی جدید جایگزین روش های سنتی شده و سبب خرسندی و آرامش خیال افراد از استحکام سازه هایشان شد.

شما همراهان عزیز برای انواع مکان های مورد نظر خود نظیر پشت بام، باند فرودگاه، استخر، تونل ها، نمای ساختمان، مخازن آب، سرویس های بهداشتی و غیره می توانید این محصول را با خیالی راحت انتخاب نمایید.

ایزوگام بام گستر

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *