بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره جوان آرسنال الگوی خودش را معرفی کرد

بوکایو ساکا : رونالدو الگو و اسطوره من است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۵
بوکایو ساکا

بوکایو ساکا ستاره تیم ملی انگلیس، از علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو پرده برداشت. او مدعی شد این ستاره پرتغالی الگویش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوکایو ساکا ستاره تیم ملی انگلیس، از علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.

به گزارش پارس فوتبال، رونالدو در روزهای اخیر به یکی از سوژه‌های پر هیاهوی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.
او با مصاحبه جنجالی‌ای که با پیرس مورگان داشت باعث شد که مدیران منچستریونایتد به حدی از او خشمگین شوند که قید شش ماه باقی مانده از قراردادش را بزنند و این قرارداد با توافقی دو طرفه فسخ شود.

حالا گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره باشگاه آینده این ستاره پرتغالی مطرح شده است و یکی از باشگاه‌هایی که نامش در بین گزینه‌ها مطرح شده آرسنال است. هرچند بعید به نظر می‌رسد که این گزینه جدی باشد.

بوکایو ساکا که این روزها ستاره آرسنال و تیم ملی انگلیس است در گفتگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس درباره رونالدو اظهار داشت:

من در حالی بزرگ شدم که کریستیانو رونالدو بازیکن محبوبم بود. همه عادت داشتند مثل او بایستند و پس از گلزنی مانند او خوشحالی کنند.

این بازیکن 21 ساله با اشاره به دشواری انتخاب چنین الگویی گفت:

او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که سبک گلزنی خاص خودش را دارد. او می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد که مشخصا انجام آن برای بقیه دشوار است اما مطمئنا او الگو و اسطوره من در بچگی بود.

او همچنین درباره بازیکنان محبوبش از آرسنال اضافه کرد:

من در آرسنال هم بازیکنان قدیمی مانند تیری آنری را دوست داشتم و چون در آرسنال بودم می‌توانستم بروم و دیدارها را ببینم. الکسیس سانچز هم دوست داشتم. او یکی از بازیکنان محبوب من است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *