بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت برای کفش طلا: طارمی هم هست!

مهدی طارمی با 2 گل جزو برترین گلزنان فعلی جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
جام جهانی 2022

مهدی طارمی ستاره گلزن فوتبال ایران در رده چهارم برترین گلزنان جام جهانی 2022 در پایان روز سوم مسابقات قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ستاره گلزن فوتبال ایران در رده چهارم برترین گلزنان جام جهانی 2022 در پایان روز سوم مسابقات قرار گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، با گذشت سه روز از مسابقات جام جهانی و برگزاری بازی‌های دور اول مرحله گروهی در چهار گروه A تا D، چهار بازیکن موفق شدند بیشتر از یک گل برای تیم‌های فوتبال کشورشان به ثمر برسانند که در این بین نام مهدی طارمی هم وجود دارد.

انر والنسیا، ستاره تیم ملی اکوادور که در دیدار افتتاحیه جام جهانی موفق شد مقابل قطر بریس کند، نخستین دوگله این دوره از مسابقات لقب گرفت. بعد از او، باکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس با ثبت دو گل مقابل ایران، دومین بازیکنی شد که موفق به دبل در جام جهانی 2022 شده است. دیداری که البته یک ستاره دیگر هم داشت و آن، مهدی طارمی، گلزن تیم ملی فوتبال ایران بود.

طارمی که گل اول خودش را به زیبایی هرچه تمام‌تر با یک ضربه زیرطاقی وارد دروازه پیکفورد کرد، دومین گل خودش در این جام را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند تا گرت ساوت‌گیت را دچار نگرانی‌ جدی بابت خط دفاعی‌اش بکند.

اما شب گذشته اولیویه ژیرو، ستاره خط حمله فرانسه که با مصدومیت بنزما، بار دیگر مهاجم نوک اصلی تیمش شد، توانست مقابل استرالیا دو بار گلزنی کرده و علاوه بر رسیدن به رکورد تیری هانری به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه، نام خودش را به عنوان چهارمین بازیکن دو گله این رقابت‌ها ثبت کند.

هرچند تنها یک بازی از دور گروهی و آن هم در نیمی از گروه‌ها برگزار شده و مشخصا لیست برترین گلزنان جام تا پایان تورنمنت دستخوش تغییرات بسیار خواهد شد اما فعلا، بر اساس دقایق بازی، مهدی طارمی بعد از ساکا، والنسیا و ژیرو که هرکدام به ترتیب 71، 77 و 89 دقیقه بازی کردند، در رده چهارم برترین گلزنان جام قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *