بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکاتی که برای شروع کسب و کارتان باید بدانید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۲:۳۷
دستگاه اتوكلاو

شروع کسب و کار جدید همیشه با چالش ها و نگرانی های زیادی همراه بوده و هست. هر شخصی که تصمیم می گیرد یک کسب و کار تازه را راه اندازی کند، نگرانی های زیادی در خصوص موفق شدن و یا چگونگی انجام کار خود دارد. پس در ادامه همراه من باشید تا نکات موفقیت در حوزه تجهیزات پزشکی را برایتان شرح دهم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شروع کسب و کار جدید همیشه با چالش ها و نگرانی های زیادی همراه بوده و هست. هر شخصی که تصمیم می گیرد یک کسب و کار تازه را راه اندازی کند، نگرانی های زیادی در خصوص موفق شدن و یا چگونگی انجام کار خود دارد. پس در ادامه همراه من باشید تا نکات موفقیت در حوزه تجهیزات پزشکی را برایتان شرح دهم.

دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن (Cavitation) بهترین روش برای کانتورینگ و فرم دهی بدن است. به صورتی که با امواج اولتراسوند سلول های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می کند تا بتوانند به آسانی از بدن به صورت ادرار و غدد لنفاوی خارج شوند.

یکی از روش های غیرجراحی برای از بین بردن چربی‌های زائد، در سطوح مختلف بدن استفاده از این دستگاه است. دستگاه کویتیشن با استفاده از امواج فراصوت باعث «کاهش چربی» و «قدرت کششی بالای پوست» می‌شود. فرکانس هایی که دستگاه کویتیشن به زیر پوست می فرستد باعث ایجاد شکاف در دیواره سلول های چربی می شود و این تخریب موجب از بین رفتن چربی های موضعی می گردد. این روش غیرتهاجمی و بدون درد برای هر دو گروه زن و مرد قابل استفاده است.

معمولا دستگاه کویتیشن برای ناحیه های شکم و پهلو توصیه می شود اما می توان از این روش برای نواحی باسن، کمر و کناره زانوها نیز استفاده کرد. دستگاه کویتیشن سایز شکم و پهلوها را کاهش می دهد و طی چند جلسه متوالی کاملا چربی های اضافه را برطرف می نماید.

دستگاه کویتیشن

دستگاه مگنت

یکی از روش های درمانی فیزیوتراپی، دستگاه مگنت است. مگنت تراپی یا همان مغناطیس درمانی روشی برای درمان مشکلاتی در رابطه با زانو و کمر و برخی از بیماری های سیستمیک و داخلی بدن است.

مگنت تراپی همان درمان با میدان مغناطیسی است. مگنت تراپی نوعی درمان فیزیوتراپی است که بدن را در معرض میدان مغناطیسی با فرکانس پایین قرار می دهد. بدن انسان به صورت طبیعی دارای میدان های مغناطیسی و الکتریکی است. تمام مولکول های بدن انسان مقداری میدان مغناطیسی در خودشان دارند. تصور بر آن است که برخی از مشکلات به علت خارج شدن میدان مغناطیسی سلول های بدن از حالت تعادل ایجاد می شوند.

با قرار دادن بدن در یک میدان مغناطیسی، که همان مگنت تراپی است، جریان الکتریکی ضعیفی در سلول ها ایجاد می شود و فعالیت غشای آنها افزایش می یابد. افزایش پتانسیل غشای سلولی سبب تعادل پتانسیل داخل سلولی و بهبود عملکرد سلول، افزایش سوخت و ساز و اکسیژن رسانی سلولی می شود.

دستگاه مگنت

دستگاه اتوكلاو

دستگاه اتوكلاو یا دستگاه استریل کننده بخار که از تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می شود، یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های مورد استفاده در مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه ها، دندانپزشکی، بیمارستان، کلینیک ها و صنایع گوناگون از جمله صنعت مربوط به بتن و مصالح ساختمانی می باشد.

از این دستگاه در صنعت، آزمایشگاه های تحقیقاتی، میکروبیولوژی و استریل ابزار و تجهیزات مورد استفاده در دامپزشکی، خالکوبی، پرسینگ و غیره که بهداشت تجهیزات اهمیت ویژه ای دارد، به صورت گسترده استفاده می شود. اتوکلاو ها به وسیله حرارت بخار آب تحت فشار، تجهیزات را استریل یا سترون می کنند. منظور از سترون کردن، حذف کردن همه میکروب ها به وسیله حرارت بخار آب تحت فشار یا سایر روش های استریلیزاسیون می باشد.

اتوکلاو ها محفظه ای بسته هستند و در انواع مدل های رو میزی و ایستاده و با طول های متفاوتی ارائه می شوند، دوام و کیفیت بسیار خوبی دارند و اغلب در دمای بالاتر از 100 درجه سانتی گراد که آب به بخار تبدیل می شود به کار گرفته می شوند. از آنجایی که اتوکلاو ها در دمای بالا کار می کنند، برای استریل وسایل پلاستیکی حساس، گزینه مناسبی نیستند.

دستگاه اتوكلاو

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *