بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنسروی که مرا ازآشپز به یک فرد سرمایه دار تبدیل کرد

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۵
کنسرو لوبیا

مثل هر روز با نام خدا کارم را آغاز کردم و شروع به آشپزی کردم که ناگهان چشمم به قوطی کنسرو خورد و به فکر فرو رفتم ، همان موقع شد که فکر خود را عملی کردم و به بحث تجارت واردشدم و در حوزه کود به فعالیت و کسب و کار پرداختم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مثل هر روز با نام خدا کارم را آغاز کردم و شروع به آشپزی کردم که ناگهان چشمم به قوطی کنسرو خورد و به فکر فرو رفتم ، همان موقع شد که فکر خود را عملی کردم و به بحث تجارت واردشدم و در حوزه کود به فعالیت و کسب و کار پرداختم.

کنسرو لوبیا

کنسرو لوبیا هم چنین می تواند یک وعده شام مفید و سبک نیز باشد.کنسرو لوبیا در صبحانه انگلیسی در رستوران ها و کافه ها بسیار محبوب و پر طرفدار است.

این غذای فوری را می توان به تنهایی و یا در کنار غذا های دیگر نیز سرو کرد که طعم عالی آن را دو چندان می کند.

ترکیب کنسرو لوبیا با قارچ به همراه تن ماهی یک ترکیب بسیار خوشمزه و پر طرفدار است و یک غذای فوری است که بدون نیاز به صرف وقت و یا پختن آماده می شود.

در بسیاری از مواقع زمان و وقت کافی برای آشپزی وجود ندارد و یا قصد داریم تا مدت زمان بیشتری را با دوستان ، میهمان ها و یا خانواده خود بگذاریم.

در این صورت می توان با درست کردن این غذای فوری ، به جای ماندن در آشپزخانه و مشغول غذا درست کردن شدن، وقت بیشتری را در کنار دوستان و عزیزانمان بگذرانیم

برای تهیه‌ی این غذای خوشمزه، فوری و مقوی کافیست کنسرو لوبیا و قارچ را با تن ماهی ترکیب کرده و به تنهایی یا با نان مصرف کرد.

هم چنین افرادی که علاقه ای به خوردن کنسرو لوبیا بازاری ندارند می توانند در خانه کنسرو لوبیا و قارچ را به آسانی تهیه کنند.

کنسرو لوبیا

کنسرو ماهی

قیمت کنسرو ماهی در این بسته به دلیل حذف دلال ها پایین ترین قیمت بازار برای تحویل و صادرات به بازارهای خارجی است. در مجموعه ما می توانید کنسرو ماهی را به صورت عمده در اوزان مختلف شامل: 120، 180، 240 و 150 گرم سفارش دهید.

کسانی که مایل به خرید ماهی تن صادراتی با کیفیت بالا هستند می توانند با ما تماس گرفته و ماهی های تن مختلف را در پالت های مختلف سفارش دهند.

وب سایت ما به عنوان بزرگ‌ترین عمده‌ فروش در ایران، به خریداران و فروشندگان این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت چند واسطه، مستقیماً با یکدیگر برای خرید و فروش محصولات مورد نظر خود در ارتباط باشند.

کنسرو ماهی

کنسرو برگ مو

این که کنسرو برگ مو با روشهای مختلف تولید می شود ممکن است حاصل کار دارای رنگهای متفاوت باشد که متداول ترین رنگ این محصول همان رنگ سبز است.

تولید کننده تمام تلاش خود را انجام داده تا بتواند رنگ سبز برگ را حفظ نموده و کنسرو برگ مو را با همان رنگ طبیعی به بازار ارائه دهد، زیرا بیشتر مصرف کنندگان کنسرو برگ مو را با همین رنگ تقاضا می کنند.

انواع کنسرو برگ مو سبز با برندهای مختلف خانگی و یا صنعتی در بازار با قیمت مناسب توزیع می شوند و تمام افراد می توانند بهترین نمونه و برند را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

بنابر این می توان این محصول را در تمام سوپر مشارکتها و یا فروشگاه های زنجیره ای با کیفیت عالی تهیه و برای پخت دلمه درجه یک برگ مو از آن استفاده کرد.

کنسرو برگ مو

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *