بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش وین رونی به جدایی رونالدو از منچستریونایتد

وین رونی : جدایی تنها راه رونالدو و یونایتد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۶
وین رونی و رونالدو

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اتفاقات اخیر چاره‌ای جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اتفاقات اخیر چاره‌ای جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته بود.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه منچستریونایتد شب گذشته اعلام کرد که با توافقی مشترک با رونالدو تصمیم به فسخ قرارداد او کرده است.

این بازیکن تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد داشت اما حالا می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به هر باشگاه دیگری ملحق شود.

این اتفاق پس از آن رخ داد که این ستاره پرتغالی اظهارات عجیبی را در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان مطرح کرد. او در این مصاحبه همچنین به اظهارات رونی در انتقاد از خودش نیز اشاره کرد و مدعی شد که دلیل انتقادهای این هم تیمی سابقش این است که به او حسادت می‌کند.

وین رونی پس از اعلام خبر جدایی رونالدو از یونایتد در گفتگو با اسپورت 18 اظهار داشت:

آیا من از این اتفاق شوکه و متعجب شده‌ام؟ نه. هیچ راه دیگری برای این دو طرف باقی نمانده بود اما این اتفاق باعث تاسف است چون او بازیکن بسیار خوبی برای این باشگاه بود. من بهترین‌ها را برای او در هر باشگاه و تیمی که حضور دارد آرزو می‌کنم.

رونالدو شب گذشته با اعلام خبر فسخ قراردادش با باشگاه منچستریونایتد، اعلام کرد که حالا به دنبال چالش جدیدی است. او حالا تنها بازیکن حاضر در جام جهانی 2022 قطر است که باشگاهی ندارد و باید منتظر پایان این مسابقات باشیم تا باشگاه جدید این ستاره پرتغالی را بشناسیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *