بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان عصر گلیزرها: یونایتد به فروش گذاشته شد

اعلام فروش باشگاه منچستریونایتد توسط خانواده گلیزرها

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱
اعلام فروش باشگاه منچستریونایتد توسط خانواده گلیزرها

منچستریونایتد در چند روز اخیر دچار جنجال‌های بسیاری شده و حالا به نظر می‌رسد که تغییراتی بنیادین در این باشگاه در راه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خانواده گلیزر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به دنبال فروش باشگاه منچستریونایتد هستند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در چند روز اخیر دچار جنجال‌های بسیاری شده و حالا به نظر می‌رسد که تغییراتی بنیادین در این باشگاه در راه است.

آنها شب گذشته اعلام کردند که با توافق دو طرفه صورت گرفته با کریستیانو رونالدو، قرارداد این بازیکن فسخ شده و او دیگر بازیکن این باشگاه به حساب نمی‌آید.

دلیل اصلی این اتفاق مصاحبه این ستاره پرتغالی با پیرس مورگان و صحبت‌های تند مطرح شده علیه یونایتد بود که یکی از آنها نیز درباره گلیزرها بود. او مدعی شده بود که این خانواده فقط به دنبال کسب درآمد از این باشگاه است و جایگاه یونایتد هیچ اهمیتی برای آنها ندارد.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره تصمیم گلیزرها برای فروش این باشگاه به گوش می‌رسید اما شب گذشته بیانیه‌ای رسمی روی سایت شیاطین سرخ قرار گرفت که این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد.

در این بیانیه آمده است که این اقدامی برای بهبود چشم‌اندازهای آینده این باشگاه در زمینه زیرساختی و بازاریابی است و آنها همیشه به دنبال بهترین اتفاقات و منافع هواداران و سهامداران بوده‌اند.

این تصمیم پس از 17 سال حضور جنجالی آنها در راس این باشگاه گرفته شده است. بسیاری از هواداران یونایتد در طول این مدت بارها و بارها تظاهراتی را علیه گلیزرها انجام دادند و خواهند فروش این باشگاه و اهدای مالکیت یونایتد به افرادی جدید شده بودند.

قرار است گروه تجاری رین که وظیفه انتقال مالکیت چلسی از رومن آبراموویچ به مالکان جدیدش را داشت به عنوان مشاور مالی گلیزرها نیز فعالیت کند تا روند انجام این انتقال زودتر صورت بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *