بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال به دنبال اعتماد کی روش

ابوالفضل جلالی به دنبال اعتماد کی روش برای بازی کردن در جام جهانی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۱
ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی در روزهای اخیر با انگیزه زیادی در تمرینات ظاهر شده و به دنبال این است تا نخستین بازی خود در جام جهانی را تجربه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نمایشی که تیم ملی ایران در نخستین مسابقه‌اش در جام جهانی قطر داشت و شکست سنگین مقابل انگلیس احتمالا تغییراتی در ترکیب دیدار آینده به وجود بیاورد و کارلوس کی‌روش را مجبور به انجام تغییراتی به ویژه در خط دفاعی کند که در این بین، سید ابوالفضل جلالی هم امیدوار است شانس بازی پیدا کند.
جلالی که پس از حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران در دو دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و نیکاراگوئه در ترکیب ابتدایی قرار گرفته و برابر تونس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، حالا امیدوار است با تغییرات احتمالی در بین 11 بازیکن اصلی تیم ملی در دو مسابقه آینده جام جهانی برابر ولز و آمریکا، شانس بازی پیدا کند.
مدافع چپ جوان استقلال که در دیدار تدارکاتی مقابل تونس بخاطر یک خطای هند در محوطه جریمه خودی از زمین اخراج شده بود، در روزهای اخیر با انگیزه زیادی در تمرینات ظاهر شده و به دنبال این است تا نخستین بازی خود در جام جهانی را تجربه کند.
کی‌روش در دیدار مقابل انگلیس از میلاد محمدی به‌عنوان مدافع چپ استفاده کرده بود ولی عملکرد ضعیف این بازیکن موجب شد تا او در شروع نیمه دوم تعویض شود و احسان حاج‌صفی در این پست بازی کند ولی حالا جلالی هم امیدوار است با تغییر دوباره پُست حاج‌صفی، شانس بازی به دست بیاورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *