بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ثروتمند شدنم را مدیون کسب و کارم هستم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۷:۰۹
آجر کف سنتی

زمانی که با روش سنتی خداحافظی کردم و برای معرفی محصولاتم به اینترنت روی آوردم دیری نگذشت که توانستم درآمد مطلوب از کسب و کار خود بدست بیاورم. در ادامه با محصولاتی که بیشترین سود را برای من داشتند بیشتر آشنا خواهید شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمانی که با روش سنتی خداحافظی کردم و برای معرفی محصولاتم به اینترنت روی آوردم دیری نگذشت که توانستم درآمد مطلوب از کسب و کار خود بدست بیاورم. در ادامه با محصولاتی که بیشترین سود را برای من داشتند بیشتر آشنا خواهید شد.

آجر کف

گاهی ترکیبات به کار رفته آجر کف، سبب می شود تا نسبت به گرمایش شدید آفتاب نیز واکنش نشان داده و یک لایه ای مستحکم ایجاد کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید، این آجرها به آجرهای نسوز معروف و مشهور گشته و مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند!

اگر سری به کافه های روباز و یا رستوران های مدرن بزنید، متوجه خواهید شد که، بسیاری از کافه داران و صاحبان رستوران های بزرگ، از کفپوش های آجری برای پوشاندن کف زمین استفاده کرده اند.

این کفپوش های آجری شکل، دارای اشکال مربع و یا مستطیلی بوده و دارای ابعاد منظم و یک دستی نیز هستند.

بدون شک، لذت خوردن غذا و یا یک فنجان قهوه در این مکان های هنرمندانه آجری شکل، دو چندان خواهد شد!

انواع آجر سنتی کف، نمایانگر طرح ها و نقش های سنتی و قدیمی بوده که به رنگ های قرمز، قهوه ای، گلبهی و یا کرم به چشم می خورند.

آجر کف

آجر کف قزاقی

در طراحی آجر کف قزاقی، از طرح های خلاقانه و قالب هایی حرفه ای استفاده می شود که علاوه بر پوشش سطح زمین، نمایی خارق العاده بر جای بگذارند.

از دیگر مکان هایی که سر و کله این آجرهای زیبا پیدا می شود، راهروها هستند. در راهروهای متصل به فضای بیرون، استفاده از مصالح آجری شاید عالی ترین انتخاب باشد.

آجرهای کف، به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی و ضخامت ایده آل، می توانند یک پوشش همه جانبه در محیط راهرو ایجاد کنند.

کفپوش های آجری، از متریالی باکیفیت تهیه شده و امروزه در شرکت های تولیدی بزرگ، با ابعاد متنوع و طرح هایی منحصر به فرد، راهی بازار می شوند.

در ساختار این مصالح مدرن، از رنگ های مصنوعی به مراتب کمتر استفاده می شود و به همین علت، ساختاری طبیعی و سازگار با محیط دارند.

مقاومت، دوام و طول عمر بالای انواع آجر سنتی کف، مثال زدنی است و جای بسی خوشحالی است که، این محصولات ارزشمند در میان تنوع مصالح ساختمانی، توانسته اند بی رقیب عمل کنند.

آجر کف قزاقی

آجر کف سنتی

خوب است بدانید، امروزه ایجاد یک دکوراسیون هنرمندانه و خلاقانه بدون شک نیازمند استفاده از مصالح زیبا و مقاوم است که آجر کف سنتی، همه این ویژگی ها را دارا می باشند! آجرهای سنتی کف، اصولا در مکان های پر رفت و آمد، عملکرد و کارایی فوق العاده ای دارند و طراحی آن ها، مهندسی شده و ساختارمند است!

سازگاری این محصولات با محیط سبب شده است تا امروزه در بیشتر مکان ها قابلیت استفاده را داشته باشند و یک دکوراسیون کم نظیر به شمار روند.

فروشندگان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، در صنعت روند رو به رشدی داشته و همواره در تلاش هستند تا مصالحی مطابق با نیاز روز جامعه، تولید کرده و تحویل مشتریان بدهند.

آجرهای سنتی، از دسته مصالح مدرن و امروزی است که مطابق با تکنولوژی نوین طراحی می شوند.

این محصولات، از مصالح مشتری پسند و پرطرفداری هستند که کاربردهای گوناگون آن ها، نظر مخاطبان و علاقمندان را به خود جلب می کند.

شما هم اگر به فکر ایجاد یک تغییر و یا تحولاتی جدید در عرصه ساختمان سازی و محوطه سازی در فضای باز هستید، خوب است از مصالحی استفاده کنید که هم زیبا و چشم نواز بوده و هم از نظر مقاومت و دوام، قابل اعتماد باشند.

آجر کف سنتی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *