بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موقعیت برزخ برای لوا ؛ پنالتی را هم گل نکردی؟ + عکس

فرصت سوزی بزرگ روبرت لواندوفسکی برابر مکزیک با خراب کردن پنالتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۷
فرصت سوزی بزرگ روبرت لواندوفسکی برابر مکزیک با خراب کردن پنالتی

روبرت لواندوفسکی در دیدار تیم ملی لهستان مقابل تیم ملی مکزیک نتوانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد و فرصت برد را از تیمش گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرت لواندوفسکی در دیدار تیم ملی لهستان مقابل تیم ملی مکزیک نتوانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

به گزارش پارس فوتبال، لهستان و مکزیک از ساعتی پیش در استادیوم ابو عبود شهر دوحه دومین بازی گروه C جام جهانی را آغاز کرده‌اند.

درحالیکه تا دقیقه 55 مسابقه دو تیم با تساوی بدون گل پیش می‌رفت روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، که امید اصلی تیم ملی کشورش برای گلزنی به حساب می‌آید بهترین فرصت را به دست آورد تا اولین گل خود در این تورنمنت را به ثمر برساند.

پاس کامینسکی برای لواندوفسکی در محوطه جریمه مکزیک خطرناک بود چرا که پرس سنگین لهستانی‌ها دفاع مکزیک را عصبی کرده بود. مورنو مجبور شد برای تصاحب توپ با لواندوفسکی درگیر شود و لوا در محوطه جریمه به زمین افتاد. داور در ثانیه‌های اول با وجود اعتراض شدید لهستانی‌ها معتقد بود پنالتی‌ای اتفاق نیفتاده است.

فرصت سوزی بزرگ روبرت لواندوفسکی برابر مکزیک با خراب کردن پنالتی

اما اتاق VAR داور را فراخواند تا صحنه را از مانتیور کنار زمین تماشا کند. در تصاویر مشخص بود که مورنو درحالیکه لواندوفسکی به سمت توپ حرکت می‌کند به شکلی ملایم مانع حرکت او می‌شود و پیراهن لوا را می‌کشد. کریس بیث، داور استرالیایی، اعلام کرد لهستان باید یک پنالتی به سمت دروازه مکزیک شلیک کند.

لواندوفسکی پشت توپ ایستاد اما ضربه ضعیف او به سمت گوشه سمت راست دروازه مکزیک را اوچوآ با یک شیرجه به سمت درست دفع کرد و بازیکنان مکزیک با هوشیاری توپ برگشتی را از منطقه خطر دور کردند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *