بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله دوباره به رونالدو ؛ رونی دست بردار نیست

عصبانیت ادامه دار وین رونی از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵
عصبانیت ادامه دار وین رونی از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو

به نظر می‌رسد که وین رونی ستاره سابق یونایتد، همچنان از اظهارات کریستیانو رونالدو عصبانی است و بازهم اظهاراتی در این باره کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که وین رونی ستاره سابق یونایتد، همچنان از اظهارات کریستیانو رونالدو عصبانی است.

به گزارش پارس فوتبال، اظهارات عجیب رونالدو در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان فقط مختص به منچستریونایتد و اریک تن هاخ نبود.

این بازیکن پرتغالی با صحبت‌هایی که درباره وین رونی و گری نویل کرد نیز نشان داد که به هیج وجه حاضر نیست کوچک‌ترین انتقادی از خودش را تحمل کند و شدیدترین واکنش ممکن را نسبت به این موضوع نشان خواهد داد.

رونی پیش از این اظهاراتی درباره عملکرد ضعیف این ستاره پرتغالی در زمین بازی داشت و رونالدو در این مصاحبه مدعی شد که هیچ دوستی‌ای با او ندارد، به نظرش رونی به او حسادت می‌کند و قصد دارد با استفاده از شهرت او نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

حالا این ستاره سابق یونایتد به نوعی به تلافی برخاسته است و پیش از این مدعی شده بود که از نظر او لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و آرژانتین باید قهرمان جام جهانی شود.

او روز یکشنبه در شبکه تلویزیونی هندی جیو سینما حاضر شد و به این سوال پاسخ داد که از بین رونالدو، مسی و هری کین کدام یک را در ترکیب قرار می‎‌دهد، کدام را نیمکت‌نشین می‌کند و کدام را خط می‎‌زند.

رونی مدعی شد که از نظر او مسی باید حتما در ترکیب حضور داشته باشد و کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز روی نیمکت خواهد بود اما لزومی برای حضور رونالدو وجود ندارد و این بازیکن را خط خواهد زد.

به نظر می‌رسد که او به صورت جدی از اظهارات رونالدو خشمگین و ناراحت است و حاضر نیست به این زودی آنها را فراموش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *