بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سر کیسه را برای مهاجم هلندی شل کنید!

درخشش کودی گاکپو در دیدار هلند و سنگال با گل 3 امتیازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
درخشش کودی گاکپو در دیدار هلند و سنگال با گل 3 امتیازی

کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان لویی فن‌خال در اولین دیدار جام جهانی 2022 قطر، به مصاف تیم چغر و سخت کوش سنگال رفتند.

در دیداری که تیم ملی هلند به سختی راه به دروازه قهرمان آفریقا پیدا می کرد، نهایتا دقیقه 83 با ارسال فرانکی دی یونگ از جناحین و ضربه سر به موقع و عالی کودی گاکپو، قفل دروازه ادوارد مندی باز شد و مهاجم 23 ساله باشگاه آیندهوون، اولین گل خودش در رقابت های جام جهانی و اولین گل لاله های نارنجی در قطر را به ثمر رساند و نهایتا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

ملی پوش باشگاه PSV، با عملکردی که در دوسال اخیر با پیراهن آیندهوون داشته، مشتریان زیادی را در سرتاسر اروپا پیدا کرده و طبق گفته خودش، در تابستان آینده مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد.

گاکپو در 99 بازی اخیرش برای PSV، تعداد 35 گل و 34 پاس گل برای باشگاه هلندی ثبت کرده است و در عین جوانی، مورد اعتماد آقای فن‌خال است.

علاوه بر سرمربی تیم ملی هلند، اریک تن هاخ نیز به او علاقه خاصی دارد و مهاجم هلندی در تابستان گذشته فاصله ای تا پیوستن به باشگاه منچستریونایتد نداشت اما در نهایت رقم پیشنهادی سران PSV، معامله را به هم زد.
گاکپو توسط سایت ترنسفر مارکت، 45 میلیون یورو ارزش گذاری شده و در صورت ادامه دار شدن درخشش او در عرصه جهانی، ممکن است این قیمت افزایش پیدا کند.

اکنون که گاکپو به صراحت اعلام کرده به دنبال ماجراجویی جدیدی می گردد، شرایط خوبی برای شیاطین سرخ مهیا شده تا با فسخ قرارداد کریس رونالدو، این مهاجم گلزن، قد بلند و فرصت طلب را جایگزین ابر ستاره پرتغالی کنند و به ورزشگاه الدترافورد بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *