بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ثروتمند شدن من تنها یک راز داشت

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۳۲
روغن تراپی مو

اگر به دنبال ثروت هستید پس باید بدانید تنها یک راز وجود دارد که امروز به شما خواهم گفت که رازی که باید بدانید پشتکار است یعنی زمانی که در یک کسب و کاری وارد شدید باید آن راه را با قدرت ادامه دهید تا به ثروت برسید پس در ادامه با ما همراه باشید تا با محصولات متنوعی که من را ثروتمند کرد آشنا شوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر به دنبال ثروت هستید پس باید بدانید تنها یک راز وجود دارد که امروز به شما خواهم گفت که رازی که باید بدانید پشتکار است یعنی زمانی که در یک کسب و کاری وارد شدید باید آن راه را با قدرت ادامه دهید تا به ثروت برسید پس در ادامه با ما همراه باشید تا با محصولات متنوعی که من را ثروتمند کرد آشنا شوید.

روغن تقویت مژه

برای آن که دارای چهره ایی بسیار زیبا باشید باید مژه های شما بسیار زیبا باشند که می توانید با روغن تقویت مژه یا روغن سیاه دانه که بسیار ضخیم کننده می باشد به زیبایی هر چه تمام تر آن کمک می کند. برای آن که مژه ها دارای رطوبت و نرمی باشند و به عبارتی مرطوب باشند از روغن آرگان نیز در تهیه این روغن استفاده می‌کنند زیرا این روغن دارای خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی می باشد این روغن با این که بافت بسیار سبکی دارد اما قدرت بسیار بالایی در رشد ابروها و مژه ها دارد.

برای آن که بتوانید مژه‌ های خود را بسیار پرپشت کنید باید در ابتدا از لحاظ پزشکی به مشکلات ریشه ا‌یی آن بپردازید و همین جهت استفاده از روغن تقویت مژه یا روغن زیتون اسپانیایی بسیار تاکید می شود زیرا توانایی رفع مشکلات ریشه های مو را دارد.

برای آن که بتوانید چهره زیبایی داشته باشید علاوه بر داشتن مژه های بلند باید به یک دست بودن آنها و نیز پر حجم بودن آنها نیز توجه کنید که این روغن به شما کمک می‌کند تا علاوه بر آن که مژه های بلندی داشته باشید آنها به شکل کاملاً یک دست و بسیار پر حجم باشند که سبب زیبایی دو چندان شما می شوند.

روغن تقویت مژه

روغن بادام شیرین

از مهم ترین ویتامین هایی که در روغن بادام شیرین وجود دارد باید به ویتامین e اشاره کرد که این نوع ویتامین سبب مبارزه با رادیکال‌ های آزاد سلولی می‌ شود و همچنین با از بین بردن آن ها موجب کاهش چین و چروک های قرار گرفته بر روی پوست می شود.

ضد باکتری و ضد میکروب بودن روغن بادام شیرین به از بین بردن باکتری های روی پوست کمک نموده و سبب کاهش آکنه های پوستی می شود.

باکتری ها هنگامی که بر روی پوست قرار می گیرند سبب به وجود آوردن آکنه و لک می شوند اما با روغن بادام شیرین که نوعی روغن طبیعی است می توان آن ها را نیز کاهش داد.

اگر شما به دنبال روغنی طبیعی برای روشن نمودن پوست خود هستید، می توانید از این محصول استفاده کنید چرا که روغن بادام تلخ از نوع خالص موجب برطرف نمودن لکه های پوستی می شود و به روشن شدن پوست کمک می کند.

روغن بادام شیرین

روغن تراپی مو

از دیگر خواص روغن آرگان ضدالتهابی بودن است که این ویژگی در بهبود زخم و التهابات ‏پوستی مفید واقع شده است و حتی از آن برای روغن تراپی مو استفاده می شود.‏

بنابراین با استفاده مداوم از آن التهابات پوستی ناشی از آسیب های نور خورشید را درمان ‏می کند.

همینطور خاصیت ارتجاعی  پوست را افزایش میدهد زمانی که با کاهش وزن و افزایش وزن ‏های متعدد و بارداری باعث شل شدگی پوست و ایجاد‎ ‎ضایعه پوستی به اسم استرچ مارک یا ‏ترک پوستی میشوید با کمک این روغن و استفاده مداوم در نواحی مورد نیاز باعث ترمیم شدن ‏پوست ودر در دراز مدت از بین رفتن آن می شود.‏

روغن آرگان به دلیل داشتن خاصیت کشسانی و آبرسانی به پوست علاوه بر پیشگیری از پیری ‏زودرس نقش موثری در ازبین بردن نشانه های پیری پوست نیز دارد . در بهبود درخشندگی و ‏شادابی پوست وبا درمان جای جوش و آکنه، پوستی صاف و زیبا و مقاوم در برابر آسیب های ‏ناشی از نور خورشید به ما هدیه می دهد.‏

لازم‌ است بدانید روغن آرگان یک ضد آفتاب طبیعی نیز به شمار میرود.‏

 روغن تراپی مو

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *