بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ سانچز پس از شکست قطر در دیدار افتتاحیه

فلیکس سانچز : بازیکنان قطر وحشت‌زده و نگران بودند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸
فلیکس سانچز

فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل تیم ملی اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل تیم ملی اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.

به گزارش پارس فوتبال، قطر امشب در حالی جام جهانی 2022 را در خاک خود افتتاح کرد که در اولین بازی این تورنمنت رکوردشکنی کرد و به اولین میزبانی تبدیل شد که جام جهانی را با شکست آغاز می‌کند. قطری‌ها در مقابل اکوادور نتیجه‌ای بهتر از شکست 2-0 به دست نیاوردند.

فلیکس سانچز در پایان مسابقه گفت در اینکه اکوادور به مراتب بهتر از قطر بازی می‌کرد شکی نیست و آنها استحقاق کسب سه امتیاز را داشتند. بازی بعدی قطر روز 25 نوامبر مقابل سنگال خواهد بود. شاگردان سانچز امیدوارند در آن بازی مثل امروز شکست نخورند چرا که دومین شکست پیاپی عملا به معنای پایان امیدهای آنها به صعود خواهد بود.

سرمربی قطر در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

اکوادور از هر لحاظ بهتر از ما بازی کرد

شاید سنگینی بار اولین بازی جام جهانی باعث شد اینطور کار کنیم. خیلی سخت است که در شروع یک تورنمنت با حریفی بازی کنیم که عملکردش تا این حد بهتر از ما باشد. اکوادور از هر لحاظ بهتر از ما بود.

ما از این شکست درس می‌گیریم. از این بابت کاملا مطمئنم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و سعی کنیم با فراموشی این باخت به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

عملکرد قطر در جریان مسابقه با اکوادور

ما باختیم چون در شروع بازی اشتباهات زیادی داشتیم. به خصوص در پاس‌ها و مقابله با حملات اکوادور. حریف به خوبی توانست از این اشتباهات استفاده کند. اولین بازی ما در جام جهانی بازیکنان قطر را وحشت‌زده و نگران کرده بود. ما آماده‌سازی خوبی داشتیم ولی اولین بار در تاریخ کشور بود که در جام جهانی بازی می‌کردیم.

پیام به هواداران سرخورده قطر

متاسفم که تیم ملی قطر نتوانست انتظار هواداران را برآورده کند. ولی مهم‌ترین کاری که باید کرد درس گرفتن از این شکست است. ما با اینکه در حد توان‌مان به بهترین شکل آماده شده‌ایم ولی این بازی نشان داد هنوز کارهای زیادی داریم و تیم می‌تواند در زمین به مراتب بهتر از این بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *