بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معجزه ای به نام ماهی که از آن غافل بودید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹
ماهی کپور

همه به دنبال یک معجزه ای هستند که زندگی شان را با آن تغییر دهند، با خواندن این مقاله نظر توجه شما نیز به ماهی جلب می شود، ماهی گونه های فراوانی دارد و مردم با انواع ماهی آشنا هستند و بسیاری از انواع آن شناخته شده نیست، شما برای راه اندازی کسب و کارتان کافی است با انواع آن آشنا شوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همه به دنبال یک معجزه ای هستند که زندگی شان را با آن تغییر دهند، با خواندن این مقاله نظر توجه شما نیز به ماهی جلب می شود، ماهی گونه های فراوانی دارد و مردم با انواع ماهی آشنا هستند و بسیاری از انواع آن شناخته شده نیست، شما برای راه اندازی کسب و کارتان کافی است با انواع آن آشنا شوید و اطلاعات جامعی از آن داشته باشید قطعا با شناخت آن می توانید راحت تر درآمد زایی کنید. در این مطلب نیز چند نوع ماهی را به شما معرفی می کنیم.

ماهی سوف

از خصوصیات ظاهری ماهی سوف می توان به رنگ خاکستری متمایل به قهوه ای و همچنین خال های مشکی روی بدن این ماهی اشاره کرد. البته این ماهی دارای نوار های تیره ای بوده است و زمانی که به سن بلوغ می رسند، نوار ها پنهان می گردد. البته پهلو های ماهی سوف جوان به رنگ نقره ای بوده است در حالی ماهی های مسن دار دارای پهلو های طلایی رنگ می باشند. پوست این ماهی بسیار زبر بوده است و از دندان های تیز و برنده ای برخوردار هستند. البته چشمان این ماهی مانند اردک ماهی بوده است ولی از چشمان آن بزرگتر می باشد و این ماهی زمانی که در حال رشد می باشد دارای 4 دندان جلو بوده است.

ماهی سوف

ماهی هوکی

روش های پخت متفاوتی برای ماهی هوکی وجود داره، پخت ماهی در فر باعث میشه ماهی کمتر چربی به خودش بگیره و گوشت ماهی هم نرم و آبدار تر بمونه این روش پخت برای ماهی نرم مثل ماهی سفید و ماهی هوکی و هر نوع گوشت ماهی که سفید رنگ و نرم هست، نتیجه ی خوبی داره. گوشت ماهی هوکی، سفید رنگ، کم چرب، لطیف و فاقد تیغ های ریز هست و به راحتی قابل فیله کردن است. این ماهی می تواند یک وعده غذایی بسیار خوشمزه باشد که با خانواده تان آن را میل می کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.

ماهی هوکی

ماهی کپور

ماهی کپور معمولی همانطور که گفته شد یکی از گونه های ماهیان کپور می باشد و البته این ماهی دارای دو جفت سیبیلک بوده و از بدنی کشیده که از دو طرف فشرده شده است برخوردار می باشد. ماهی کپور از خار های آبششی کوتاهی برخوردار هستند و همچنین نوع فلس به کار رفته در آن ها از نوع ماهی های سیکلوئیدی می باشد. ماهی های کپور معمولی در دو نوع در طبیعت یافت می شوند که می توان به مواردی چون نیمه مهاجر و رودخانه ای اشاره کرد. البته این دو نوع از لحاظ فرم بدنی با هم متفاوت می باشد که نوع وحشی و دریایی آن به صورت کشیده و نوع پرورشی این ماهی از بدنی پهن برخوردار می باشد.

ماهی کپور

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *