بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به جای بهانه آوردن راهی را برای پیشرفت پیدا کنید

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰
سویشرت اسپرت

در جوانی با زحمت فراوان کارگاه کوچکی برای دوخت انواع سویشرت برپا کردم به خیال اینکه کار راحتی است اما زمانی نگذشت که خرباری از مشکلات و کار روی سرم ریخت همان جا بود که تصمیم گرفتم این کار را رها کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جوانی با زحمت فراوان کارگاه کوچکی برای دوخت انواع سویشرت برپا کردم به خیال اینکه کار راحتی است اما زمانی نگذشت که خرباری از مشکلات و کار روی سرم ریخت همان جا بود که تصمیم گرفتم این کار را رها کنم بسیار ناامید شده بودم تا اینکه روزی پدرم به من گفت به جای بهانه آوردن راهی بهتر برای پیشرفت و خلاصی از مشکلات پیدا کن آن جا تلنگری به من خورد و از آن روز به بعد با تلاش بیشتر اوضاع و شرایطم رشد چشمگیری کرد و سویشرت هایی طراحی کردم که فروش بالای داشتند.

سویشرت

معمولا باب شده که لباسهای تولید شده در خارج از کشور جنس و دوام بیشتری دارند از این رو بسیاری از افراد به خرید سویشرت مردانه خارجی روی آورده اند اما این افراد باید بدانند که امروزه در کشور تولیدیهایی وجود دارند که واقعا اجناسی مشابه خارجی و حتی بهتر از آن را تولید می کنند از این رو با خرید از این لباسها می توان چرخه ی اقتصاد کشور را همیشه در حال چرخش نگه داشت.

در دنیای امروز همه به این فکر می کنند تا بهترین استایل را داشته باشند و از زیباترین لباسها استفاده کنند از این رو از سبکهای جدید پوشش حمایت ویژه ای می کنند استفاده از سویشرت هم یک سبک بسیار جدید به شمار می رود که بیشتر مورد پسند جوانان است اما اکثریت مردم از آن به عنوان یک لباس گرم و راحت استفاده می کنند.

سویشرت

سویشرت اسپرت

سویشرت اسپرت شباهت بسیاری به هودی دارد و در اکثر مواقع در ایران به اشتباه به هودی نیز سویشرت می‌گویند. بر اساس اکتشافات محققان، نخستین سویشرت و تونیک در قرن 15 میلادی در اروپا ساخته شد که جنس آن از پشم گوسفند بود. با این حال بافت سویشرت‌های مدرن نیز از نخ و پنبه می‌باشد.

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

سویشرت اسپرت

سویشرت پسرانه

یکی از مهمترین عواملی که به طور مستقیم می توانند روی قیمت سویشرت پسرانه قلاب بافی تاثیر بگذارند، برند و شرکت تولیدکننده این محصولات می باشد، با توجه به این موضوع که برندها و شرکتهای داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید انواع سویشرتها فعالیت می کنند، کیفیت نهایی محصولات تولیدی هر یک از آنها و در نتیجه قیمت نهایی محصول متفاوت خواهد بود.

سویشرت قلاب بافی یکی از محصولاتی است که به کشور وارد می گردد، در رابطه با این موضوع می توان گفت که هرچه میزان واردات انواع سویشرت به داخل کشور بیشتر باشد، میزان این محصولات در بازارهای داخلی کشور بالاتر رفته و همین موضوع باعث کاهش قیمت آنها به علت فراوانی خواهد شد.

سویشرت پسرانه

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *