بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ کریم بنزما جام جهانی 2022 را از دست داد

غیبت قطعی کریم بنزما در جام جهانی به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۲۱
غیبت قطعی کریم بنزما در جام جهانی به دلیل مصدومیت

کریم بنزما مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.

به گزارش پارس فوتبال، کریم بنزما پس از حضور در بخشی از تمرین روز شنبه تیم ملی فرانسه در کنار تیم اصلی، نتوانست تا پایان در زمین حضور داشته باشد و با آسیب دیدگی، تمرین را به صورت نیمه کاره ترک کرد. حالا پس از انجام تست های کادر پزشکی بر روی پای کریم بنزما، صفحه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده که مهاجم باشگاه رئال مادرید دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران چپ شده است و بدین ترتیب کریم بنزما جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

حالا دیدیه دشام برای ادامه راه می بایست روی اولیویه ژیرو در پست مهاجم حساب باز کند.

مهاجم فرانسوی انگیزه های زیادی جهت همراهی کشورش در این تورنومنت داشت اما مصدومیت اخیر او در رئال مادرید برایش گران تمام شد و برنده توپ طلا را از رقابت های جام جهانی محروم کرد.

بنزما در جام جهانی روسیه نیز به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود و آخرین حضور او در این رقابت ها، به جام جهانی 2014 برزیل و دور مقدماتی آن تورنومنت باز می گردد. از این رو رقابت های جام جهانی برای مهاجم فرانسوی هیچ گاه خوش یمن نبوده است.

جام جهانی 2022 شاید آخرین شانس مهاجم فرانسوی برای خودنمایی در بزرگترین رقابت فوتبالی جهان بوده چون در دوره بعدی این تورنومنت، او 38 ساله خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *