بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ستاره استقلال برای کارلوس کی روش

حسین حسینی : کارلوس کی‌ روش جنگندگی را به ما یاد داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۶
حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره تیم ملی صحبت کرد

حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت : جا دارد از کارلوس کی‌ روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد امیدوارم حاصل تمرینات ما این باشد که از گروهمان صعود کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری امروز(شنبه) بازیکنان تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

قبل از هر چیزی جا دارد به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این اتفاقات از دست دادند، تسلیت بگویم. اولین جام جهانی‌ام را تجربه می‌کنم. امیدوارم این جام جهانی با صعود کشورمان به مرحله بعدی مصادف شود.  همه می‌‌دانیم گروه سختی داریم. هدفمان این است که از گروه صعود کنیم. به نظرم یک تیم بودن و همدلی بازیکنان، برنگ برنده ما در مسابقات خواهد بود. امیدوارم به موفقیت بزرگی برسیم. جا دارد از کی‌روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد. امیدوارم حاصل تمرینات ما این باشد که از گروهمان صعود کنیم.

او درباره احتمال بازی کردنش در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت:

من در جام جهانی قبلی تا دو روز قبل از آخرین اردو در لیست بودم اما نتوانستم به جام جهانی بروم. خیلی خوشحالم که با تلاش زیاد در این جام جهانی هستم. بازی کردن من به تمرین کردنم و نظر سرمربی برمی‌گردد و امیدوارم هرکس درون دروازه می‌ایستد بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشد. مسلما انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت دنیاست. این کشور یکی از بهترین لیگ‌ها را دارد. به همین دلیل بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *