بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه تیم ملی در روز قبل از بازی با انگلیس

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ایران پیش از دیدار با انگلیس در بعدازظهر امروز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۱۲
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی ایران پیش از دیدار با انگلیس در بعدازظهر امروز

تیم ملی ایران بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرینی پیش از بازی با تیم ملی انگلیس برگزار خواهد کرد و سپس آماده این نبرد حساس می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرینی پیش از بازی با تیم ملی انگلیس برگزار خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم های ایران و انگلیس در روز دوم دور گروهی جام جهانی 2022 به مصاف هم می روند. این دیدار روز دوشنبه در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود و اولین بازی گروه دوم خواهد بود. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، جلسه هماهنگی بازی ایران – انگلیس پیش از ظهر امروز در دوحه برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مدیران دو تیم برگزار خواهد شد، ضمن تذکر مسائل همیشگی، در خصوص برگزاری هر چه بهتر بازی تصمیم گیری می شود. البته پیش از برگزاری این مراسم، مشخص شده است که ایران با لباس یکدست قرمز و انگلیس با لباس های اول خود (سفید) در زمین حاضر می شوند.

شاگردان کی روش از ساعت 15 امروز، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با انگلیس برگزار خواهند کرد. در این تمرین که 15 دقیقه نخست آن با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود، بازیکنان ایران آخرین تمرین خود را انجام خواهند داد تا برای گرفتن امتیاز از یکی از آماده ترین تیم های جام آماده شوند.

نشست خبری پیش از بازی ایران – انگلیس بعد از تمرین شاگردان کی‌روش برگزار می شود. در این جلسه، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران از ساعت 17:30 به همراه یکی از بازیکنان تیمش حضور پیدا خواهد کرد. در جلسه یاد شده که در مرکز رسانه مسابقات برگزار می شود، سرمربیان و بازیکنان منتخب هر تیم، در مورد اولین بازی خود در جام جهانی قطر صحبت خواهند کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *