بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابراز عشق مسی به پاریس ؛ بازگشت به بارسا منتفی است؟

لیونل مسی : الان به پاریس علاقه بسیار بیشتری دارم و از همه چیز در این شهر لذت می برم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
لیونل مسی

لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است. شاید این پیامی برای عدم بازگشتش به بارسلونا باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.

به گزارش پارس فوتبال، پرونده لئو مسی و بارسلونا پس از پیوستن او به پاری سن ژرمن بسته نشد و شایعاتی مربوط به برگشت او به این باشگاه از همان فصل اول حضورش در پارک دو پرنس به گوش می‌رسید.

قرارداد این بازیکن آرژانتینی با باشگاه پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قراردادش با این باشگاه نیست. این در حالی است که مدیران این باشگاه فرانسوی نهایت تلاششان را برای حفظ او به کار گرفته‌اند.

از سوی دیگر، مدیران بارسا و حتی ژاوی نیز بارها درباره علاقه بسیارشان به همکاری دوباره با او صحبت کرده‌اند و حتی بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نیز مدعی شده بودند که این ستاره آرژانتینی قرار است در پایان فصل جاری بار دیگر به لالیگا ملحق شود اما هنوز هیچ کدام از این موارد از سوی او تایید نشده است.

مصاحبه ای جدید از لیونل مسی و تعریف و تمجید او از پاریس باعث خوشحالی هواداران پی اس جی شده و امیدواری او به تمدید قرارداد او را بیشتر کرده است. مسی در مورد پاریس گفت:

الان به پاریس علاقه بسیار بیشتری دارم و از همه چیز در این شهر لذت می برم. شهر را رفته رفته کشف کرده‌ام و آن را زیبا می بینم. سال گذشته همه چیز فوری و غیرمنتظره رخ داد. من اصلا پیش بینی نمی کردم که بارسلونا را ترک کنم اما باید می رفتم. در ابتدا روزهای سختی را در پاریس تجربه کردم اما اکنون وضعیتم خوب است و به همراه خانوده‌ام از زندگی در پاریس لذت می‌بریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره فصل نخست حضورش در پاری سن ژرمن گفت:

فصل سختی بود. من در تمام زندگی فوتبالی‌ام در بارسلونا بودم و تجربه جدایی و زندگی در شهری دیگر دیگر را نداشتم. اصلا انتظار این نقل مکان را نداشتم. همه چیز به سرعت اتفاق افتاد و من باید بارسلونا را ترک می کردم و خودم را در یک محیط جدید می دیدم. باید خودم را با یک کشور جدید، یک فرهنگ، یک زبان، یک فوتبال و یک فضای جدید هماهنگ می کردم و این واقعا سخت بود. به خاطر همه این عوامل بسیار اذیت شدم و با سختی های زیادی مواجه شدم اما اکنون می توانم بگویم که از همه چیز در پاریس از جمله فوتبال لذت می برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *