بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلبانی 1-3 ایتالیا ؛ بازگشت آتزوری با درخشش گریفو

پیروزی ایتالیا برابر آلبانی در دیداری تدراکاتی با 3 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵
تیم ملی ایتالیا

تیم ملی ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل تیم ملی آلبانی به پیروزی برسد. آتزوری بزرگترین غایب جام جهانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل تیم ملی آلبانی به پیروزی برسد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان روبرتو مانچینی که امشب در تیرانا میهمان آلبانی بودند، ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه با گل های جووانی دی لورنزو و وینچنزو گریفو (دو گل)، در این دیدار به پیروزی رسیدند.

در دقیقه 16 بود که آلبانی توسط آدریان اسماعیلی به گل رسید. روی ارسال دقیق ندیم بایرامی بود که اسماعیلی بالاتر از لئوناردو بونوچی ضربه سر را زد و دروازه الکس مرت را باز کرد.

اما این برتری تنها چهار دقیقه پایدار بود و دی لورنزو خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی ارسال تند و تیز گریفو بود که دی لورنزو از سمت به دروازه نزدیک شد و با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.برتری تیم ملی ایتالیا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 25 به گل دوم رسید. روی حرکت خوب راسپادوری و پاس رو به عقب او بود که گریفو با یک ضربه دقیق حساب کار را 2-1 کرد.

تیم ملی ایتالیا

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند؛ از جمله در دقیقه 45 که ضربه نیکولو زانیولو به تیر دروازه آلبانی برخورد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با برتری 2-1 ایتالیا به پایان رسید.

در نیمه دوم هم دو تیم نمایشی هجومی داشتند و هر کدام یک بار تیر دروازه‌ها را به لرزه درآوردند تا اینکه در دقیقه 64، گریفو بار دیگر در این دیدار موفق به گلزنی شد. این بار روی ارسال مارکو وراتی بود که توپ به گریفو رسید و او هم با خونسردی گل دومش در این دیدار را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و در نهایت، این دیدار با برتری 3-1 ایتالیا به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *