بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا ؛ تقابل جذاب قدرت‌های اروپا

تقابل جذاب اسپانیا با ایتالیا و هلند با کرواسی در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 2023

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷
لیگ ملت‌های اروپا

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا 2023، اسپانیا برابر ایتالیا و هلند برابر کرواسی قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا 2023، اسپانیا برابر ایتالیا و هلند برابر کرواسی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا دقایقی پیش انجام شد و تیم‌های صعود کننده به این گروه با حریفان‌شان آشنا شدند.

ایتالیا، اسپانیا، کرواسی و هلند موفق شده بودند با غلبه بر حریفان در مرحله قبلی به این مرحله راه پیدا کنند و چهار تیمی بودند که در قرعه‌کشی امروز برای مشخص شدن تکلیف دیدارهای حساس مرحله نیمه نهایی حضور داشتند.

وسلی اشنایدر، ستاره سابق تیم ملی هلند، از چهره‌های سرشناسی بود که برای انجام این قرعه‌کشی در این مراسم حضور پیدا کرده بود و مقامات یوفا نیز در این مراسم حضور داشتند.

قرعه اول به نام تیم ملی اسپانیا بود و پس از آن مشخص شد که این تیم باید در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی ایتالیا به میدان برود تا تکلیف اولین تیم صعود کننده به دیدار فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

به این ترتیب تیم ملی کرواسی نیز در دیگر دیدار این مرحله، حریف تیم ملی هلند شد تا تیم دومی که به دیدار فینال صعود خواهد کرد نیز با مشخص شدن برنده این بازی تعیین شود.

لیگ ملت‌های اروپا

این مسابقات قرار است به میزبانی کشور هلند برگزار شود و بازی این تیم برابر کرواسی در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد 1402) در شهر روتردام برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین دو تیم اسپانیا و ایتالیا نیز 15 ژوئن (25 خرداد 1402) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *