بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب جواهر جدید تورین ؛ کیه زا را بهتر بشناسید + فیلم

گل ها و مهارت های کیه زا در یوونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵


گل ها و مهارت های کیه زا در یوونتوس را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو کیه زا که به تازگی به میادین برگشته از 10 ماه مصدومیت “طاقت فرسا” و “تمام نشدنی” می گوید.

ستاره آتزوری در یورو 2020 که نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی ایتالیا داشت با مصدومیت سنگینی مواجه شد که او را 10 ماه آزگار از میادین به دور نگه داشت.

فدریکو در ژانویه 2022 مصدوم شد و در نهایت پس از مدت ها، برای اولین بار در دیدار یوونتوس با پاری سن ژرمن در تورین در حدود 16 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. فدریکو کیه زا پس از آن در دو بازی دیگر به عنوان یار جانشین برای یوونتوس به میدان رفت و حالا دوباره به اردوی آتزوری دعوت شده است.

فدریکو  پس از برد بزرگ یوونتوس در برابر لاتزیو به اسکای اسپورت گفت:

خیلی خوب است که این جا هستم و دوباره بازی می کنم. 10 ماه تمام نشدنی بود. در ماه آگوست با این که فکر می کردم از مصدومیت رها شده ام اما در تمام تمرینات از ناحیه زانو درد داشتم. مجبور شدم باز هم تست هایی انجام دهم. حتی مجبور شدم به اینسبروک بروم. ماه اگوست برای من واقعا وحشتناک بود اما با تلاش، پایداری و یاری کسانی که دوستم داشتند، توانستم آن را پشت سر بگذرام. دو ماه طول کشید تا دوباره روی فرم بیایم. سپس برگشت به تمرینات تیمی و قرار گرفتن در لیست بازی با پاری سن ژرمن پایان یک چرخه بود.

فدریکو  42 بازی یوونتوس را در رقابت های مختلف به خاطر مصدومیت از دست داد. در بازی یوونتوس با لاتزیو، کیه زا که به عنوان یار جانشین به بازی آمده بود توانست پاس گل سوم را به آرکادیوش میلیک بدهد و نوید روزهای خوبی با یوونتوس را به هواداران این تیم دهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *