بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی ایران زیر ذره بین ESPN ؛ اهداف پسران کی روش در قطر

وبسایت ESPN : روز یکشنبه فهرست تیم ملی ایران برای سفر به قطر اعلام شد که علی رغم مصدومیت آزمون، او در این لیست قرار گرفته است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۶
تیم ملی ایران

وب سایت ESPN در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی ایران و حضور سردار آزمون در فهرست نهایی خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وب سایت ESPN در گزارشی به بررسی لیست تیم ملی ایران و حضور سردار آزمون در فهرست نهایی خبر داد.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که شک و تردیدهایی درباره فهرست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2022 وجود داشت، اما در نهایت اسامی 25 بازیکن مورد نظر کارلوس کی روش اعلام شد. بازیکنان داخلی به همراه کنعانی زادگان و خلیل زاده راهی قطر شدند و سایر لژیونرها نیز در دوحه به سایر ملی پوشان ملحق خواهند شد.

وب سایت معروف ESPN نیز در همین خصوص و در گزارشی، به حضور سردار در فهرست تیم ملی پرداخته و نوشته است:

سردار آزمون بازیکن مصدوم بایرلورکوزن، توسط کارلوس کی روش و برای حضور در جام جهانی فوتبال، به تیم ملی ایران معرفی شد.

روز یکشنبه فهرست تیم ملی ایران برای سفر به قطر اعلام شد که علی رغم مصدومیت آزمون، او در این لیست قرار گرفته است. اما امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی ایران، پس از مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی دوستانه این هفته، از لیست 25 نفره کارلوس کی روش حذف شد.

آزمون 27 ساله، حین گرم کردن در دیدار بایرلورکوزن مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و در تاریخ 4 اکتبر، دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله ساق پای راست شد و از آن زمان دیگر به میدان نرفت.

با وجود این مصدومیت و دوری از میادین، کارلوس کی روش ترجیح داد تا سردار را با خود به قطر ببرد. با این حال، از دست دادن ابراهیمی، ضربه بزرگی برای تیم ملی محسوب می شود.

هافبک الوکره در بازی دوستانه روز پنجشنبه مقابل نیکاراگوئه از ناحیه کشاله ران آسیب دید. این بازیکن 35 ساله زیر نظر کی روش در سال 2018 یک هافبک برجسته بود اما از نوامبر 2019 تنها چهار بازی برای ایران انجام داده است.

مهدی طارمی در این فصل برای پورتو بازی کرده و در 19 بازی 13 بار گلزنی کرده و به تنهایی در قطر یا همراه با آزمون هدایت خط حمله را برعهده خواهد داشت. البته این به شرطی است که مهاجم لورکوزن مصدومیت خود را به موقع و برای اولین بازی ایران مقابل انگلیس در 21 نوامبر برطرف کند.

ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود در دوحه به مصاف تونس می رود و در گروه B با انگلیس، ولز و آمریکا دیدار خواهد کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *