بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آلگری به منتقدان یووه پس از رسیدن به بالای جدول

مکس آلگری : کسی فکر نمی‌کرد به رتبه سوم برسیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰
مکس آلگری

پس از برد شاگردان مکس آلگری مقابل لاتزیو، سرمربی یوونتوس از اینکه تیمش به رتبه سوم سری آ رسید، ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از برد شاگردان مکس آلگری مقابل لاتزیو، سرمربی یوونتوس از اینکه تیمش به رتبه سوم سری آ رسید، ابراز رضایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از ناکامی های اخیر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ، اکنون شاگردان آلگری در مسیر صحیح قرار گرفته‌اند و در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کردند.

شب گذشته یوونتوس موفق شد با ارائه نمایشی زیبا و یک بازی کاملا یک طرفه، لاتزیو را با 3 گل شکست دهد و در بهترین فرم به تعطیلات بروند.

پس از بازی، مکس آلگری درباره کلین‌شیت‌های تیمش و عملکرد بازیکنانش گفت:

بازیکنانم در یک ماه‌ونیم گذشته کارهای عالی انجام دادند. امشب کار آسانی نداشتیم و بازی کردن مقابل لاتزیو اصلا آسان نیست. توانستیم فضای پاس‌های حریف را به خوبی ببندیم و هیچ موقعیتی را در اختیار آنها قرار ندادیم.
با آوردن کیه‌زا و دی‌ماریا سطح فنی تیم را بالا بردیم و توانستیم توپ را بهتر کنترل کنیم. بهترین خط دفاع لیگ را داریم چون کل تیم خوب کار می‌کند، در نیمه دوم از نظر بدنی بهتر بودیم و از این بابت خوشحالم.
بُرد، بُرد می‌آورد. اگر آخر بازی گل می‌خوردیم، عصبانی می‌شدم و درستش این بود که گلی دریافت نکنیم. بازی کردن و گل نخوردن، قدمی رو به جلو محسوب می‌شود.

نظرت درباره تعطیلاتِ بازی‌های ملی؟

به این وقفه نیاز داشتیم چون درباره وضعیت بعضی از بازیکنان‌مان تردید داریم. حالا باید کمی استراحت کنیم. کیه‌زا به تیم ملی خواهد رفت تا بیشتر در شرایط بازی قرار بگیرد؛ پوگبا هم باید همین‌طور شود. وقتی بازیکنان ملی‌پوش برگردند، ما دوباره هر سه یا چهار روز بازی خواهیم داشت. باید تا پایانِ لیگ اروپا پیشروی کنیم و همه بازیکنان فرصت بازی پیدا خواهند کرد. بازیکنان تعویضی نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت زیرا بعد از دقیقه 60 دقیقه انگار یک بازی دیگر آغاز می‌شود.

فاصله 10 امتیازی با ناپولی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

ناپولی انگار در لیگ دیگری است؛ آن‌ها با امتیازاتی که تا اینجا گرفتند به خوبی در حال پیشروی هستند. ناپولی در پایان نیم‌فصل اول می‌تواند 53 امتیاز داشته باشد. این یعنی با کمتر از 90 امتیاز نمی‌توان قهرمان این فصل شد. ما بسیار عقب‌تر از ناپولی هستیم. شش روز پیش کسی فکر نمی‌کرد با رتبه سوم به استقبال جام جهانی برویم. این جهش کوچکی است. حالا باید استراحت و ریکاوری کنیم.

بیانکونری 6 بازی اخیرش در سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته و توانسته به رتبه سوم صعود بکند. همچنین یوونتوس در شش دیدار اخیرش نیز موفق به ثبت کلین‌شیت شده و با کمترین گل خورده در طول فصل، بهترین خط دفاعی در سری آ را شکل داده‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *