بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره یووه آرزوی پدرش را برآورده کرد

خوشحالی پدر نیکولو فاجولی پس از اولین گل پسرش برای یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
نیکولو فاجولی

نیکولو فاجولی ستاره یوونتوس، با زدن گل پیروزی بخش تیمش مقابل اینتر، آرزوی پدرش را برآورده کرد و شب خاصی را برای خودش رقم زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکولو فاجولی ستاره یوونتوس، با زدن گل پیروزی بخش تیمش مقابل اینتر، آرزوی پدرش را برآورده کرد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس دیشب در دیداری حساس میزبان اینتر بود و در پایان موفق شد با گل های آدریان رابیو و نیکولو فاجولی به پیروزی برسد. فاجولی که هفته قبل در دیدار مقابل لچه، تک گل پیروزی بخش یووه را به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب هم موفق به گلزنی شد تا آرزوی پدرش را که طرفدار دو آتشه یوونتوس است، برآورده کند.

بعد از گلزنی فاجولی در دیدار مقابل لچه، نشریه گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه‌ای با مارکو فاجولی انجام داد و او با ابراز خوشحالی از اولین گل پسرش با پیراهن بیانکونری، ابراز امیدواری کرد که او بتواند در دیدار مقابل اینتر، دشمن و رقیب قدیمی یووه، هم گلزنی کند؛ اتفاقی که در دقیقه 84 رخ داد تا این ستاره جوان هفته‌ای رویایی را سپری کند.

نکته قابل توجه اینکه فاجولی چند سال قبل به بیماری قلبی مبتلا شده بود و حتی این نگرانی وجود داشت که او مجبور شود فوتبال را کنار بگذارد اما او خوش شانس بود که این اتفاق رخ نداد و حالا در فصلی که یووه به درخشش یک ستاره برای رسیدن به جمع مدعیان قهرمانی نیاز دارد، گل‌های حساسی را برای تیمش به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *