بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احمد نور، تنها نماینده لیگ برتر امارات در دوحه + عکس

واکنش رسانه اماراتی به حضور احمد نوراللهی به عنوان تنها نماینده لیگ امارات در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶
احمد نوراللهی

احمد نوراللهی هافبک دفاعی تیم الشباب که در لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است تنها نماینده لیگ برتر امارات در جام جهانی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی هافبک دفاعی تیم الشباب که در لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است تنها نماینده لیگ برتر امارات در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، دو سه هفته پیش بود، مصدومیت این بازیکن بیم آن را به وجود آورد که جام جهانی را از دست دهد، اما خوشبختانه آسیب دیدگی او حاد نبود و با حضور در آخرین بازی تیمش در لیگ برتر امارات نشان داد، از هر حیث آماده بازی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران است.

از آنجایی که تیم ملی فوتبال امارات موفق به راهیابی به جام جهانی 2022 نشده است، طبیعی است تعداد بازیکنانی که از لیگ برتر امارات به جام جهانی معرفی می شود، کم باشد اما حضور تنها یک بازیکن از لیگ برتر امارات در جام جهانی در نوع خود جالب است و این نشان می دهد بیشتر بازیکنان خارجی که در لیگ برتر امارات بکار گرفته می شوند، ملی پوش نیستند.

احمد نوراللهی یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش برای بازی در جلوی خط دفاعی است. پیش بینی می شود در بازی با انگلیس او در کنار سعید عزت الهی در جلوی خط دفاعی به میدان برود و پیش روی آنها هم احتمالا سعید قدوس بازی خواهد کرد. تیم ملی در مصاف با انگلیس تلاش خواهد کرد، جنگ میانه میدان را نبازد، بنابراین طبیعی است در میانه میدان با سه هافبک بازی کند.

احمد نوراللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *