بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام جیمز میلنر برای ستاره اروگوئه ای لیورپول

جیمز میلنر : داروین با همه مهاجمان فرق دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵
جیمز میلنر و داروین نونیز

درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجید جیمز میلنر کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درخشش داروین نونیز در دیدار مقابل ساوتهمپتون، تعریف و تمجید جیمز میلنر کاپیتان لیورپول را در پی داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول در آخرین دیدارش قبل از آغاز رقابت های جام جهانی، در ورزشگاه آنفیلد مهمان ساوتهمپتون بود که با درخشش داروین نونیز موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهند.

این ستاره اروگوئه‌ای در این دیدار بسیار خوب کار کرد و با دو گلی که در دقایق 21 و 42 به ثمر رساند، از سایت Sofascore نمره 9 را دریافت کرد و بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. این نمایش خیره کننده داروین، گلهای چهارم و پنجمِ این فصل داروین برای لیورپول را در پی داشت.

به همین دلیل، کاپیتان لیورپول که ششصدمین بازی‌اش در لیگ برتر را تجربه کرد، پس از بازی، این ملی‌پوش اروگوئه‌ای را تحسین کرد.

جیمز میلنر در مصاحبه با وب سایت لیورپول گفت:

داروین خیلی سریع خودش را با شرایط تیم وقف داد. او هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی است. او بسیار شوخ طبع است و اگر تسلطش به زبان انگلیسی بیشتر شود قطعا بیشتر از این با دیگر اعضای تیم در ارتباط خواهد بود.

او را همیشه در تمرینات تماشا می‌کنم و باید بگویم که ویژگی های منحصر به فردی دارد. او برای کمک کردن به تیم انگیزه زیادی دارد و در سرزنی مهارت ویژه ایی دارد.

حضور به موقع در صحنه ها، دو پا بودن و فرصت طلبی نیز از دیگر خصوصیات او می باشد. راستش را بخواهید او بازیکنی متفاوت است زیرا ویژگی های متفاوتی دارد و در این مورد به تیم بسیار کمک می کند.

داروین نونیز پس از این بازی راهیِ قطر می شود تا با آماده سازی در تیم ملی اروگوئه، خودش را مهیای اولین دیدار با کره جنوبی در گروه H رقابت ها کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *