بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کلوپ به احتمال فروش باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ : کسی با شنیدن خبرِ فروش باشگاه سکته نکرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
یورگن کلوپ

پس از برد لیورپول در ضربات پنالتی برابر دربی کانتی، یورگن کلوپ بابت فروش سهام باشگاه لیورپول صحبت‌هایی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از برد لیورپول در ضربات پنالتی برابر دربی کانتی، یورگن کلوپ بابت فروش سهام باشگاه لیورپول صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار لیورپول و دربی کانتی در دور سوم جام اتحادیه انگلستان، با تساوی 0-0 دو تیم در وقت‌های قانونی به پایان رسید و این ضربات پنالتی بود که وضعیت تیم صعودکننده را مشخص می‌کرد.

دروازه‌بان جوان و پنالتی‌گیرِ لیورپول، یعنی کله‌هر موفق شد سه پنالتی را مهار کند تا شاگردان یورگن کلوپ در دیداری سخت به دور بعدی کارابائو کاپ صعود کنند.

اخیرا مهم‌ترین خبری که پیرامون لیورپول شنیده می شود مربوط به واگذاری سهام باشگاه توسط مالکان آمریکایی و گروه ورزشی فنوی است.

پس از این بازی، خبرنگاران از کلوپ درباره وضعیت فروش باشگاه سوال کردند که مربی آلمانی در پاسخ گفت:

هیچ کس با شنیدن خبر فروش باشگاه دچار حمله قلبی نشد. این خبر موجب حواس‌پرتی بازیکنانم نشد و هیچ تاثیری روی آنها نگذاشت. بازیکنان از من سوالی نپرسیدند، اما اگر بپرسند هم حتما تمام توضیحات لازم را به آن‌ها خواهم داد.

این تصمیمی است که گرفته شده است، ما همیشه با مالکان باشگاه روابط خوبی داشتیم و هر تغییری که رخ دهد با آن کنار می‌آییم. امسال باشگاه چلسی فروخته شد ولی ما به دنبال سرمایه‌گذار هستیم. این دو موضوع کاملا با هم متفاوت است. تا آنجا که من اطلاع دارم گروه FSG به دنبال سرمایه‌گذار برای باشگاه است و به نظرم این موضوع منطقی است. در کل هر اتفاقی که بیفتد من به باشگاه لیورپول متعهد هستم.

یورگن کلوپ در اکتبر سال 0152 هدایت مرسی سایدی‌ها را بر عهده گرفت که در هفت فصل حضورش، باشگاه پرافتخار لیورپول را دست خوشِ تغییر و تحول کرد.

او علاوه بر پایان دادن به حسرت 30 ساله لیورپولی ها بابت فتح لیگ برتر، موفق شد لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه انگلستان را همراه با این تیم کسب کند.

کلوپ تا سال 2026 با لیورپول قرارداد دارد و باید ببینیم با تغییر مالکیت باشگاه، چه سرنوشتی در انتظار لیورپول و سرمربی آلمانی خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *