بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سون هیونگ مین بازیگر جدید جنگ ناصر الخلیفی و رئال مادرید

پیشنهاد 80 میلیون یورویی پاری سن ژرمن به تاتنهام برای سون هیونگ مین در رقابت با رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۶
پیشنهاد 80 میلیون یورویی پاری سن ژرمن به تاتنهام برای سون هیونگ مین

چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب سون هیونگ مین دارد و قصد دارد این بازیکن را جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب سون هیونگ مین ستاره تاتنهام، با رئال مادرید رقابت کند.

به گزارش پارس فوتبال، چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب سون هیونگ مین دارد و فلورنتنیو پرز شخصا شرایط او را زیر نظر گرفته است.

کارلو آنچلوتی نیز علاقه بسیار زیادی به این مهاجم اهل کره جنوبی دارد و معتقد است که او استعداد فنی و فیزیکی بسیاری در زمین دارد که به کار رئال مادرید خواهد آمد.

فاصله زیادی تا پایان مهلت قرارداد سون با تاتنهام باقی نمانده است و منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شدند که او تمایلی به امضای قرارداد جدید با این باشگاه لیگ برتری ندارد و می‌خواهد تجربه جدیدی را در فوتبال اروپا به دست آورد.
او به دنبال ماجراجویی جدید و ترک لندن است و شاید پیشنهاد هنگفت 80 میلیون یورویی پاری سن ژرمن بتواند نظر او را جلب کند.

ال ناسیونال مدعی شده است که ناصر الخلیفی امیدوار است که بتواند با طرح این پیشنهاد برای جذب سون، رئال مادرید را در رقابت به خدمت گرفتن این ستاره اهل کره جنوبی شکست دهد و او را به پارک دو پرنس منتقل کند.

یکی از دلایل اصلی سون برای ترک تاتنهام این است که این باشگاه در طول چند سال اخیر هرگز موفق به فتح حتی یک جام هم نشده است و او می‌خواهد تجربه قهرمانی در رقابت‌های لیگ کشورهای اروپایی را به کارنامه‌اش اضافه کند.

حالا باید دید که انتخاب نهایی این بازیکن از بین دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن کدام یک خواهد بود و شاید حتی مقصد سومی نیز در کار باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *