بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش آلیسون بکر ؛ تغییر چهره ای که جواب داد + عکس

درخشش آلیسون بکر در برد لیورپول برابر ساوتهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
درخشش آلیسون بکر در برد لیورپول برابر ساوتهمپتون

آلیسون بکر با چهره‌ای جدید نمایشی درخشان در کسب برد لیورپول مقابل ساوتهمپتون داشت. او در این دیدار سیوهای فوق العاده ای داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلیسون بکر با چهره‌ای جدید نمایشی درخشان در کسب برد لیورپول مقابل ساوتهمپتون داشت.

به گزارش پارس فوتبال، نمایش درخشان آلیسون بکر در نیمه دوم بازی لیورپول و ساوتهمپتون باعث شد تا کلوپ در مورد آن بگوید: (به بازی نیمه دوم ما اسکار نمی‌دهند اما آلیسون شاید شایسته این جایزه باشد). سه واکنش عالی که اگر انجام نمی‌شد شاید برد لیورپول را با تساوی عوض می‌کرد.

آلیسون که با تراشیدن ریش و سبیل و چهره‌ای تغییر کرده پا به میدان مسابقه گذاشته بود، تفاوت بازی را رقم زد. دروازه‌بان برزیلی لیورپول در دقیقه ۶۱ توپ تک به تک مهاجم حریف را در زاویه بسته و پس از باز کردن دست و پای خود دفع کرد.

یک دقیقه بعد باز هم بازیکنان ساوتهمپتون با وی تک به تک شدند که آلیسون پس از باز کردن دوباره دست و پا، خود را جلوی توپ انداخت و مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

درخشش آلیسون بکر در برد لیورپول برابر ساوتهمپتون

اما اوج کار گلر لیورپولی‌ها در دقیقه ۷۶ دیده شد. جایی که آلیسون ضربه سر خطرناک چارلی آدامز را از روی خط و با تک دست برگشت داد و این مهاجم را در رسیدن به گل دومش ناکام گذاشت و اینگونه یکی از ستاره‌های آنفیلد بود.

آلیسون بکر در کمتر از دو هفته دیگر همراه با برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت می‌کند و یکی از امیدهای تیته در راه پایان دادن به طلسم ۲۰ ساله سلسائو برای قهرمانی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *