بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حال خوش اروگوئه ؛ چه کرد آقای نونیز + عکس

درخشش داروین نونیز با دبل برابر ساوتهمپتون در آستانه جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۸
درخشش داروین نونیز با دبل برابر ساوتهمپتون در آستانه جام جهانی

داروین نونیز ستاره اروگوئه ای لیورپول دیشب یک نمایش درخشان را از خود ارائه داد. او برای تیمش دبل کرد تا در آستانه جام جهانی آماده باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز ستاره اروگوئه ای لیورپول دیشب یک نمایش درخشان را از خود ارائه داد.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به حجم شوت هایی که داروین نونیز در لیورپول به سمت دروازه حریفان می زند انتظار می رفت که او زودتر روند گلزنی خود را آغاز کند اما این ستاره اروگوئه‌ای امروز برای اولین بار از زمان انتقال 85 میلیون یورویی از بنفیکا به آنفیلد، موفق شد در یک بازی بیش از یک گل به ثمر برساند.

گل اول نونیز بسیار هوشمندانه به ثمر رسید. در وضعیتی که لیورپول در حال حمله از جناح راست بود، این بازیکن موفق شد با یک ضربه هوشمندانه ارسال هاروی الیوت را تبدیل به گل کند.

این مهاجم در اولین بازی خانگی خود در برابر کریستال پالاس یک موقعیت مشابه داشت، اما این بار او یک تصویر خونسرد از خود به نمایش گذاشت و به سادگی توپ را به گوشه پایین سمت راست دروازه فرستاد.

گل دوم نونیز نیز سرعت فکر و کیفیت حرکت او را به نمایش گذاشت. نونیز به محض اینکه روبرتو فیرمینو توپ را به سمت اندی رابرتسون فرستاد و متوجه شد که ستاره اسکاتلندی قصد سانتر کردن دارد، به سمت جای درست حرکت کرد.

البته نونیز این فرصت را هم داشت که اولین هت‌تریک خود را برای لیورپول به ثبت برساند اما از برخی فرصت ها مانند توپی که در نیمه اول ترنت الکساندر آرنولد برایش فرستاد، استفاده نکرد. یک بار دیگر هم الیوت او را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

با این وجود این یک نمایش مثبت برای ستاره اروگوئه‌ای لیورپول بود و توانست در یک بازی دو گل به ثمر برساند. همچنین نونیز نسبت به همین مقطع در فصل گذشته گل‌های بیشتری از سادیو مانه به ثمر رسانده است. این عملکرد می‌تواند تا حدودی قضیه حسرت قرمزها بابت از دست دادن ستاره سنگالی را به فراموشی بسپارد.

البته بسیاری از انتقادها از داروین نونیز به خاطر عدم گلزنی او نبوده بلکه گفته می‌شد که این بازیکن نمی‌تواند در موقعیت حمله جایگیری های خوبی داشته باشد. سام مک‌گوایر، تحلیلگر فوتبال، قبل از بازی توییت کرد که از بین همه دو نفری که حداقل 400 دقیقه با هم در این فصل در لیگ برتر حضور داشتند، نونیز و محمد صلاح اغلب فرصت‌های بیشتری را برای یکدیگر ایجاد کرده اند. این اتفاق در مسابقه امروز نیز به وضوح مشاهده شد.

در نهایت زمانی که در دقایق پایانی تعویض شد، با شنیده شدن نامش در آنفیلد، از او استقبال شگفت انگیزی شد که کاملا هم شایسته‌اش بود. او اکنون امیدوار است که با همین فرم خود را به جام جهانی برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *