بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله شدید کلوپ به نویل : چه دلیلی داشت این حرف ها را زدی؟

یورگن کلوپ : نویل اشتباه می‌کند، الکساندر آرنولد عالی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
یورگن کلوپ

بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.

به گزارش پارس فوتبال، صحبت‌های اخیر گری نویل بعد از اعلام فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی 2022 قطر و انتقاد شدید او از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی، لیورپولی‌ها را خشمگین کرده است.

بعد از آن که گرت ساوت‌گیت فهرست 26 نفره سه‌شیرها را اعلام کرد مشخص شد که آرنولد، وینگر انگلیسی لیورپول، هم به قطر خواهد رفت. گری نویل اما او را دچار ضعف‌های مفرط دفاعی توصیف کرد و گفت بازی دادن به آرنولد در قطر ممکن است به حذف زودهنگام انگلیس منجر شود.

امروز اما یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به دفاع تمام‌عیار از بازیکنش پرداخت و در پاسخ به نویل گفت:

حرفهای گری نویل درباره الکساندر آرنولد را شنیدم. ترنت با اینکه 24ساله است تا همین حالا در فینال‌های زیادی بازی کرده است. او در بازی‌های متعددی حضور داشته که در آنها در مقابل بازیکنانی در کلاس جهانی و در مقابل بهترین بازیکنان دنیا بازی کرده است. من به عنوان مربی‌اش شهادت می‌دهم که ترنت همیشه در جای درست حضور دارد و خوب دفاع می‌کند. اصلا متوجه نمی‌شوم چه دلیلی داشت که نویل این حرفها را بزند.

جالب اینجا است که گرت ساوت‌گیت در گذشته چندین بار از دعوت کردن الکساندر آرنولد به تیم ملی کشورش خودداری کرده بود ولی این بار به دلیل مصدومیت ریس جیمز و از دست دادن جام جهانی توسط او و ابهام در رسیدن کایل واکر به تیم ملی او به این نتیجه رسید که الکساندر آرنولد می‌تواند در قطر به کار تیمش بیاید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *