بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت قاطعانه هلندی ها از حقوق بشر در جام جهانی 2022

لوئیس فن خال : نشست ما با کارگران حاضر در قطر در 17 نوامبر برگزار می شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۴
لوئیس فن خال

لوئیس فن خال در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد بازیکنانش با کارگرانِ مهاجری که در ساخت استادیوم های این کشور نقش داشتند، دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس فن خال در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد بازیکنانش با کارگرانِ مهاجری که در ساخت استادیوم های این کشور نقش داشتند، دیدار خواهند کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از اعلام فهرست 26 بازیکن منتخب تیم ملی هلند برای جام جهانی قطر، لوئیس فن خال سرمربی هلند اعلام کرد که بازیکنان تیمش با بیست کارگرِ مهاجر دیدار خواهند کرد. آنها با هم در مورد شرایط و نحوه کار در طی فرآیند ساخت‌وساز استادیوم های مجلل قطر بحث خواهند کرد. همچنین آنها قصد دارند که برخی کارگران را به یکی از جلسات تمرینیِ خودشان در کمپ‌های مجهز در قطر دعوت کنند.

سرمربی سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و یونایتد در این باره توضیح داد:

این نشست در 17 نوامبر برگزار می شود. البته این اتفاقات تا حدودی سازماندهی شده خواهد بود اما این کاری که ما آماده انجام آن هستیم، چیزهای زیادی در مورد ایده‌های فدراسیون فوتبال هلند و تیم ما به شما می‌گوید. فدراسیون هلند از معدود فدراسیون‌هایی است که به صراحت از وضعیت زندگی و نحوه کارِ کارگران انتقاد کرده است.

فن خال پیش از این نیز، میزبانی رویدادی چون جام جهانی در خاورمیانه را به شدت محکوم کرده بود.

او در ادامه گفت:

ما قرار است در کشوری جام جهانی را برگزار کنیم که فیفا در قبال آنها مدعی شده که می‌خواهند رشته فوتبال را در جهان توسعه دهند. این کاملا مزخرف است و همه چیز در پول خلاصه می‌شود. پول تنها چیزی است که فیفا به آن اهمیت می‌دهد.

بر اساس گزارش سازمان بین‌المللی کار، در سال 2020 در قطر 50 کارگر طی حادثه عملیاتی جان باختند و 506 نفر به شدت مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *