بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی جالب سیمئونه از آغاز خوش موقع جام جهانی

دیه‌گو سیمئونه : شروع جام‌جهانی بهترین اتفاق برای اتلتیکو است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
دیه‌گو سیمئونه

دیه‌گو سیمئونه که تیمش در بحران بدی گرفتار شده، از اینکه جام جهانی به زودی شروع خواهد شد و لالیگا تعطیل می شود، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیه‌گو سیمئونه که تیمش در بحران بدی گرفتار شده، از اینکه جام جهانی به زودی شروع خواهد شد و لالیگا تعطیل می شود، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، اتلتیکو مادرید شب گذشته برابر مایورکا شکست خورد تا یک ناکامی دیگر برای دیه‌گو سیمئونه و تیمش به ثبت برسد. این برای پنجمین بازی متوالی بود که اتلتیکو از کسب پیروزی باز می ماند(بی سابقه در دوران سیمئونه) و قبل از جام جهانی به رده ششم سقوط کرد. اتلتیکو هفته گذشته از لیگ قهرمانان نیز حذف شد و حتی مجوز حضور در پلی آف لیگ اروپا را نیز کسب نکرد.

شرایط برای سیمئونه بحرانی تر از همیشه است. او به شبکه دازن گفت:

وقفه بازی های باشگاهی به خاطر جام جهانی بهترین اتفاق برای ما محسوب می شود و آشکارا به این تعطیلی نیاز داریم. مصدومان مهمی داریم که می توانند پس از جام جهانی بهبود پیدا کرده و به ما کمک کنند. امیدوارم این روند منفی ما پس از جام جهانی قطع شود و از این شرایط دشوار عبور کنیم.

سیمئونه ادامه داد:

البته به دنبال بهانه و توجیه نیستم. ما در همه بازی های اخیر ضعف های دفاعی زیادی داشته ایم و همین باعث شده کار سخت شود. باید به دنبال تغییر این روند باشیم. ما برابر مایورکا نتوانستیم فشار لازم را وارد کنیم و آنها در دفاع خیلی راحت کار می کردند. در نیمه دوم بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادیم تا زودتر به دروازه‌ مایورکا برسیم ولی این تاکتیک جواب نداد. شکست واقعا دردناکی بود و موقعیت‌مان در جدول را به خطر انداخت. پس از جام جهانی بازی‌های سختی در پیش داریم و باید به خودمان بیاییم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *