بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی بارسا در جام جهانی ؛ ژاوی مهمان ویژه قطر

دعوت ویژه مقامات قطری از ژاوی برای تماشای جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۰
ژاوی

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، برای تماشای مسابقات جام جهانی 2022 راهی قطر خواهد شد. قطری ها از این مربی دعوت ویژه به عمل آورده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، برای تماشای مسابقات جام جهانی 2022 راهی قطر خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، کمتر از دو هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و شور و هیجان آغاز این مسابقات در بین فوتبال‌دوستان به راه افتاده است.

ژاوی که پیش از این سال‌های پایان فوتبالش را در قطر سپری کرد و اولین تجربه مربیگری‌اش نیز در این کشور و در باشگاه السد رقم خورد، رابطه بسیار خوبی با مدیران فوتبال این کشور دارد و حالا مشخص شده است که او قرار است به عنوان مهمان ویژه قطر در جام جهانی حضور داشته باشد.

گفته می‌شود که مدیران فوتبال قطر از مدت‌ها پیش با سرمربی بارسلونا صحبت کرده بودند تا برای حضور در این مسابقات راهی این کشور شود و دیدارهای جذاب و تماشایی جام جهانی را از نزدیک تماشا کند.

ژاوی نیز با درخواست آنها موافقت کرده اما روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرده است که او قصد دارد پس از پایان مرحله گروهی و در زمان آغاز مسابقات مراحل حذفی به این کشور سفر کند و به این ترتیب او تا هفته پایانی نوامبر راهی این کشور نخواهد شد.

این مربی کاتالان به آن تعداد از بازیکنان بارسا که برای حضور در این رقابت‌ها به جام جهانی دعوت نشده‌‎اند تا اوایل دسامبر استراحت داده است و به این ترتیب فرصت کافی برای تماشای دیدارهای جام جهانی از نزدیک را دارد.

او همچنین رابطه بسیار خوبی با لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیا، دارد و به احتمال زیاد با حضور در قطر و در صورت صعود این تیم به مرحله حذفی از نزدیک به تماشای دیدار این تیم خواهد نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *