بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پیکه به ادعای جنجالی خیل مانسانو : دروغ می گوید

جرارد پیکه : داور به ضرر ما بود ولی به مادرش توهین نکردم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳
جرارد پیکه

جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسلونا – اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسلونااوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا سه شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. آنها نیمه اول این بازی را با شکست به پایان بردند و تصمیمات داوری خصوصا در زمینه نشان دادن کارت زرد دوم به روبرت لواندوفسکی و اخراج او از زمین باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی کادر فنی و بازیکنان این تیم خطاب به داور صورت بگیرد.

پیکه پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند. به این ترتیب دوران فوتبال پیکه با یک کارت قرمز به اتمام رسید. او به داور بازی گفت:

تو بیش از هر داوری با بارسا مشکل داری و همیشه قصد آسیب زدن به ما را داشته ای.

پیکه توهین بدی هم به داور بازی کرد.

در گزارش داور درباره این اتفاق آمده است:

وقتی نیمه اول تمام شد، من در تونل بودم که پیکه رو به من داد زد دیدی چه ضرباتی علیه ما اعلام کردی؟ تو داوری هستی که همیشه بیشترین ضربه را به ما زده است. زمانی که همه متوجه توهین او به من شدند، کارکنان بارسا سعی کردند او را به رختکن ببرند و از آنجا دور کنند. این در حالی بود که او خطاب به من داد می‌زد که این باعث تاسف است، برو بمیر و به مادرم توهین کرد!

پیکه شب گذشته در مصاحبه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، و در مورد تنش با خیل مانسانو گفت:

ابتدا بگویم که من به مادر هیچکس توهین نمی کنم چه برسد به داور. برای کوچکترین اعتراض اخراج‌تان می کنند و من چطور می توانم به مادر داور توهین کنم؟ در تونل ورزشگاه یکی دیگر از هم تیمی هایم آن توهین را به داور کرد ولی به من نسبت دادند.

جرارد پیکه ادامه داد:

بگذارید برای‌تان خوب توضیح بدهم. داوری در مجموع به ضرر ما بود. کارت زرد اول روبرت لواندوفسکی درست نبود. روی صحنه گل اوساسونا اصلا کرنری اتفاق نیفتاد و قبل از گل هم روی آلونسو خطا کردند. من پس از پایان نیمه اول به مانسانو نزدیک شدم و فقط به او گفتم هیچ داوری به اندازه تو به ضرر بارسا سوت نزده و او بلافاصله به سرپرست تیم اشاره کرده و گفت این بازیکن اخراج است. او سپس به اتاق داوران رفت و همزمان یکی از هم تیمی ها به او توهین کرد و او تصور کرد من آن حرف را زده ام. در اسپانیا به خاطر این حرف به راحتی اخراج می شوید ولی در انگلیس بدترین توهین ها به داور می شود ولی واکنشی نشان نمی دهند. حالا می خواهند من را هشت تا دوازده بازی محروم کنند، در حالی که من بازنشسته شده ام.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *