بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ژاوی به تقابل با شیاطین سرخ در لیگ اروپا

ژاوی : بازهم بدشانس بودیم، یونایتد فقط رونالدو نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲
ژاوی در بارسا

ژاوی هرناندز در واکنش به برخورد به منچستریونایتد در پلی آف لیگ اروپا بار دیگر به بدشانسی بارسا اشاره کرد و گفت که یونایتد تنها رونالدو نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی هرناندز در واکنش به برخورد به منچستریونایتد در پلی آف لیگ اروپا بار دیگر به بدشانسی بارسا اشاره کرد و گفت که یونایتد تنها رونالدو نیست و چالش بزرگی پیش رو خواهند داشت.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا فردا در آخرین بازی قبل از تعطیلی رقابت های باشگاهی به خاطر جام جهانی باید در پامپلونا به مصاف اوساسونا برود. دقایقی پیش قرعه کشی پلی آف لیگ اروپا هم برگزار شد و بارسا باید به مصاف منچستریونایتد برود که قرعه دشواری است. بارسا در لیگ قهرمانان نیز گروه دشواری داشت. بارسلونا در لالیگا با یک بازی بیشتر از رئال موقتا صدرنشین است.

ژاوی در نشست خبری امروز خود در مورد اوساسونا گفت:

اوساسونا حریف دشواری است و بازی بسیار سختی پیش رو داریم. خوشبختانه در فرم خوبی هستیم و هدف‌مان چیزی جز کسب سه امتیاز نیست.

قرعه کشی پلی‌آف لیگ اروپا و برخورد به یونایتد:

نه در لیگ قهرمانان خوش شانس بودیم نه اینجا. بدترین قرعه ممکن نصیب ما شد و باید بجنگیم و صعود کنیم. حریف قدرتمندی را پیش رو خواهیم داشت و بازیکنان همیشه در چنین بازی های بزرگی باانگیزه تر خواهند بود. اینکه ما را در میان شانس های اصلی قهرمانی قرار نمی دهند برایم مهم نیست. لیگ اروپا هم بسیار دشوار است و برای قهرمانی باید مبارزه کرد.

ژاوی در مورد محکوم بودن به قهرمانی در لیگ اروپا گفت:

وظیفه ما قهرمانی در لیگ اروپاست؟ قطعا این هدف منچستریونایتد نیز خواهد بود. خیلی دوست دارید ما را محکوم به قهرمانی کنید تا در صورت ناکامی از آن به عنوان فاجعه یاد کنید، اینطور نیست؟ این هم یک چالش برای ما محسوب می شود. ما هرگز فاتح لیگ اروپا نشده ایم و دوست داریم امسال قهرمان شویم.

بدشانسی مجدد بارسا در قرعه کشی:

این بی‌رحمانه است ولی اتفاقی است که رخ داده و از نظر من بد هم نیست. گاهی رویارویی برابر تیم های قدرتمند می تواند نتیجه مثبتی برای تیم داشته باشد. به عنوان یک چالش مهم به این بازی نگاه می کنیم.

ژاوی در مورد رویارویی برابر رونالدو گفت:

یونایتد فقط رونالدو نیست و بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. آنها یک تیم متحد هستند. باید به خوبی یونایتد را آنالیز کنیم. رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در فوتبال دنیا تاریخ‌سازی کرده است. او می تواند در این دو بازی سرنوشت‌ساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *