بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام ویژه برای آرائوخو ؛ مربی اروگوئه در اسپانیا

سفر مربی تیم ملی اروگوئه به اسپانیا برای بررسی وضعیت رونالد آرائوخو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۳
سفر مربی تیم ملی اروگوئه به اسپانیا برای بررسی وضعیت رونالد آرائوخو

دیه‌گو آلونسو، سرمربی اروگوئه، برای بررسی شرایط رونالد آرائوخو به اسپانیا سفر کرده است. امید زیادی به حضور این بازیکن در جام جهانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیه‌گو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه، برای بررسی شرایط رونالد آرائوخو به اسپانیا سفر کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، رونالد آرائوخو در ثانیه‌های ابتدایی بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت و این اتفاق باعث شد که شانس او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با تردیدهای جدی روبرو شود.
انجام عمل جراحی باعث می‌شد که شانس او برای حضور در قطر بیش از پیش کاهش پیدا کند اما در بلند مدت برای او بسیار بهتر بود و این بازیکن تصمیم گرفت که این ریسک را بپذیرد تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشود.
او روند درمانش را تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا شروع کرده است و پیش از این گفته شده بود که ژاوی به او اجازه داده است که برای بهبود شرایط روحی‌اش زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی اروگوئه اضافه شود.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که با توجه به اهمیت بسیار زیاد این بازیکن برای تیم ملی اروگوئه، سرمربی این تیم تصمیم گرفته است که در فاصله چند روز تا اعلام فهرست 26 نفره نهایی این تیم برای حضور در جام جهانی شخصا به بارسلونا سفر کند تا با شرایط این بازیکن از نزدیک آشنا شود و در جریان روند درمان او قرار بگیرد.
گفته می‌شود که آلونسو قرار است جلسه‌ای را با آرائوخو و پزشکان بارسا برگزار کند تا تصمیم نهایی را درباره دعوت کردن یا نکردن او به تیم ملی برای حضور در جام جهانی و این که تا چه حد می‌تواند در این رقابت‌ها روی او حساب کند بگیرد.
گفته می‌شود آرائوخو تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند هرچه زودتر این روند درمانی را طی کند و به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *