بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کری سنگین آرتتا برای چلسی در آستانه دربی لندن

میکل آرتتا : دیگر وقت قهرمانی دوباره آرسنال رسیده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳
میکل آرتتا

میکل آرتتا سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم پس از مدت‌های طولانی بار دیگر فرصت بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم پس از مدت‌های طولانی بار دیگر فرصت بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، آرسنال روز یکشنبه در دیداری حساس و جذاب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف چلسی برود.

منچسترسیتی روز گذشته موفق شد در یک بازی نفس‌گیر و دشوار برابر فولام به پیروزی برسد و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر از توپچی‌ها در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد، بنابراین پیروزی برابر رقیب همشهری در بازی امروز اهمیت بسیاری برای آرسنال دارد تا بار دیگر بتواند جایگاه اول را به خودش اختصاص دهد.
آخرین باری که این تیم موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد به 18 سال قبل برمی‌گردد. از آن زمان تا به حال سیتی شش بار موفق به فتح این جام شده است و منچستریونایتد و چلسی هرکدام پنج بار این افتخار را تجربه کرده‌اند. لیورپول هم به دوری 30 ساله‌اش از جام قهرمانی پایان داد و حتی لسترسیتی هم موفق شد قهرمان این رقابت‌ها شود.

میکل آرتتا پیش از بازی برابر چلسی به خبرنگاران گفت:

دیگر زمان قهرمانی دوباره ما فرا رسیده است. مدت زمان زیادی گذشته است. ما باید از این فرصت استفاده می‌کردیم تا دوباره به اینجا برسیم. تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما هنوز فصلی بسیار طولانی پیش روی ما قرار دارد.

نزدیک‌ترین تجربه آرسنال به قهرمانی در طول این مدت، دو نایب قهرمانی است که با فاصله 12 امتیاز با چلسی در فصل 05-2004 و سپس 10 امتیاز با لسترسیتی در فصل 16-2015 به دست آورد و باید دید که آیا آرتتا می‌تواند به این روند خاتمه دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *