بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پاتر به صدرنشینی چلسی در پایان مرحله گروهی

گراهام پاتر : ما چلسی هستیم و کیفیت بازیکنان بالاست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
گراهام پاتر

گراهام پاتر سرمربی چلسی، خبر از مصدومیت بن چیلول در دیدار مقابل دینامو زاگرب داد. این تیم شب گذشته موفق شد حریفش را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گراهام پاتر سرمربی چلسی، خبر از مصدومیت بن چیلول در دیدار مقابل دینامو زاگرب داد.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی که صعود و صدرنشینی خود را در لیگ قهرمانان مسجل ساخته بود، شب گذشته با نتیجه 1-2 در لندن برابر دینامو زاگرب به به برتری رسیده و روند درخشان خود در لیگ قهرمانان زیر نظر گراهام پاتر را تکمیل کرد. این سرمربی باتجربه در پایان این دیدار مدعی شد بن چیلول در آستانه جام جهانی مصدوم شده و شرایط این بازیکن نیز خیلی خوب به نظر نمی رسد.

گراهام پاتر گفت:

تفاوت بازی در لیگ قهرمانان معطوف به کیفیت ما و حریفان است. ما چلسی هستیم و بنابراین کیفیت بازیکنان واقعا بالا است. شرایط فعلی در با موقعیت گذشته ام در اوسترشوندز سوئد متفاوت است و سطح تیم و حریف و بازیکنان تفاوت زیادی دارد.

مصدومیت بن چیلول؟ شرایط این بازیکن خوب نبود. وقتی بن چیلول اینگونه خودش را به آب و آتش می زد، یعنی مصدومیت او باعث نگرانی است. او باید آزمایش بدهد، اما در این لحظه چیلول شرایط خوبی ندارد. دوست دارم بازیکن مصدوم دیگری داشته باشیم، اما وقتی ب چیلول اینگونه عکس العمل نشان داد تصور می کنم مصدومیت این بازیکن جدی بوده است.

بن چیلول در مسابقه قبلی چلسی در زمین حضور نداشت، بنابراین با خودم فکر کردم که او می تواند برابر دینامو کند و این بازیکن زمان کافی برای ریکاوری داشته است. تلاش کردیم شرایط چیلول را مدیریت کنیم و او سه بازی در هفته انجام نمی دهد. این مصدومیت باعث ناامیدی و ضایعه بزرگی برای کل تیم است.

شرایط رحیم استرلینگ؟ ما تلاش کردیم این بازیکن تا جایی که ممکن است در زمین حریف بازی کرده و به عرض بزند. من خودم در پست وینگر بازی کردم و به شما اطمینان میدم که رحیم استرلینگ هرگز در پست وینگر سنتی بازی نکرده است. استرلینگ با تمام توان برای تیم تلاش می کند و بابت گلزنی این بازیکن بسیار خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *