بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی : شب احساسی برای پیکه بود ؛ ثابت شد به لواندوفسکی وابسته نیستیم

صحبت های ژاوی پس از پیروزی ارزشمند بارسلونا برابر آلمریا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳
صحبت های ژاوی پس از پیروزی ارزشمند بارسلونا برابر آلمریا

ژاوی هرناندز از اینکه تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد، توانست پیروز شود، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی هرناندز از اینکه تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد، توانست پیروز شود، ابراز خوشحالی کرد. او بازی امشب را برای جرارد پیکه و بارسایی‌ها تاریخی دانست.

به گزارش پارس فوتبال، شب دوم هفته سیزدهم لالیگا با برگزاری دیدار بارسلونا-آلمریا به پایان رسید. پیش از آغاز این بازی در ساعت 23:30 مدیران بارسلونا در نوکمپ از مدافع قدیمی خود جرارد پیکه که به تازگی اعلام بازنشستگی کرده است،‌ تقدیر کردند تا او خداحافظی شایسته‌ای با هواداران داشته باشد. این آخرین بازی پیکه در نوکمپ بود، اگرچه او شاید در آخرین بازی بارسلونا پیش از جام جهانی که خارج از خانه مقابل اوساسونا برگزار خواهد شد هم به میدان برود.

در نهایت، شاگردان ژاوی در این بازی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند. برای بارسلونا عثمان دمبله(48) و فرانکی دی‌یونگ(62) گلزنی کردند، ضمن اینکه روبرت لواندوفسکی نیز در دقیقه هفت یک پنالتی را خراب کرد. پیکه در این بازی تعویض شد و در دقیقه 83 جای خود را به کریستنسن داد.

ژاوی در پایان بازی گفت:

شبی تاریخی و احساسی برای همه به خصوص جرارد پیکه بود. او فوق‌العاده بازی کرد و می خواستیم به بهترین شکل با او خداحافظی کنیم. جرارد همیشه در بازی های بزرگ بهترین بود. به جرارد گفتم که یک اسطوره است و از او برای خدماتش بسیار متشکریم.

ژاوی در مورد بازی گفت:

نمایش کاملی داشتیم و باید پرگل‌تر پیروز می‌شدیم. کاملا برتر بودیم و استحقاق زدن گل های بیشتر را داشتیم. در نهایت اما سه امتیاز مهم بود و به صدر جدول رسیدیم. گلی که دمبله زد، کمک کرد فشار از روی تیم برداشته شود و راحت‌تر کار کنیم. امشب بازهم نشان دادیم که دست از مبارزه در راه قهرمانی برنمی‌داریم.

ژاوی در مورد ناکامی لواندوفسکی در گلزنی گفت:

این خبر خوبی است که وقتی لواندوفسکی موفق به گلزنی نمی شود، بازیکنان دیگر گل می زنند و برنده می شویم. ما فقط به گل های لوا وابسته نیستیم. باید بازیکنان دیگر هم خودی نشان بدهند و امشب این کار را انجام دادند.

عصبانیت فران تورس از تعویض:

فران خوب بازی کرد ولی همه او را با گلزنی قضاوت می کنند. او همیشه خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد و در خدمت تیم است. فران دست از تلاش بر نمی‌دارد و امیدوارم به همین روند ادامه دهد، چون به او اعتماد دارم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *