بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه ستاره بارسا به مدیران پس از خداحافظی پیکه

ریکی پویج : اسطوره، بسیار ممنون به خاطر این همه سال درخشش با پیراهن بارسا و اینکه الگویی برای همه بارسایی‌ها بودی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۲
جرارد پیکه

ریکی پویج با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود، ضمن خداحافظی با جرارد پیکه به باشگاه بارسلونا نیز کنایه زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکی پویج با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود، ضمن خداحافظی با جرارد پیکه به باشگاه بارسلونا نیز کنایه زد.

به گزارش پارس فوتبال، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، روز گذشته با انتشار ویدئویی از خود در توییتر اعلام کرد که از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. در این ویدئو پیکه صحبت‌های احساسی با هواداران بارسا داشت و عنوان کرد:«شما هواداران بارسا به من همه چیز را دادید و رویای کودکی‌ام را به واقعیت تبدیل کردید. الان وقت آن رسیده که به این بخش از حرفه‌ام پایان دهم. همیشه گفته بودم که بعد از بارسا در هیچ تیمی بازی نخواهم کرد و به آن عمل خواهم کرد. این شنبه آخرین بازی من برای بارسا در نوکمپ خواهد بود.»

آخرین بازی پیکه اما سه شنبه شب برابر اوساسونا خواهد بود. از روز گذشته بسیاری از فوتبالیست‌ها و شخصیت‌های سرشناس دنیای فوتبال به خداحافظی پیکه واکنش نشان داده اند. ریکی پویج، هافبک سابق بارسا، که اخیرا راهی لس آنجلس گلکسی شده نیز با انتشار متنی کنایه‌آمیز در توییتر، برای پیکه آرزوی موفقیت کرد. او در این پیام به مدیران بارسا طعنه زد.

پویج نوشت:

اسطوره، بسیار ممنون به خاطر این همه سال درخشش با پیراهن بارسا و اینکه الگویی برای همه بارسایی‌ها بودی. در تمام این سال‌ها از تماشای بازی‌های تو و جام بردن‌هایت لذت بردیم. ما که دوستت داریم و همیشه حمایتت کردیم، نه فقط به خاطر خداحافظی‌ات بلکه به خاطر رفتارهایی که اخیرا با تو شد نیز غمگینیم. به زودی می‌بینمت و برایت بهترین‌ها را می‌خواهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *