بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعلام بهترین‌های هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

اولیویه ژیرو بهترین بازیکن و کیلیان امباپه زننده زیباترین گل هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۸
لیگ قهرمانان اروپا

اولیویه ژیرو به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. گل کیلیان امباپه به یوونتوس هم بهترین گل برگزیده شد.

به گزارش پارس فوتبال، اتحادیه فوتبال اروپا اولیویه ژیرو را به‌عنوان بهترین بازیکن هفته ششم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرد. ژیرو در هفته‌ پایانی مرحله گروهی که تیمش 4-0 در ورزشگاه سن‌سیرو بر سالزبورگ غلبه کرد، دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد تا روی هر چهار گل روسونری نقش مستقیم داشته باشد. به لطف درخشش ژیرو، میلان توانست به‌عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ژیرو برای کسب این عنوان سه رقیب داشت که شامل فدریکو والورده از رئال مادرید(یک گل و یک پاس گل در پیروزی 5-1 مقابل سلتیک)، کریستوفر انکونکو از لایپزیش(یک گل و یک پاس گل در پیروزی 4-0 مقابل شاختار دونتسک) و فران تورس از بارسلونا(دو گل در پیروزی 2-4 مقابل ویکتوریا پلژن) داشت.

همچنین یوفا گل کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن، در شب پیروزی 1-2 تیمش در خانه یوونتوس را هم به‌عنوان زیباترین گل هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان معرفی کرد. او پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه یووه، با به هم ریختن نظم دفاعی تیم میزبان، شوتی با داخل پای راست زد و با کمک تیر عمودی توپ را داخل دروازه تیم میزبان جا داد.

گل‌های اریک ماکسیم چوپو موتینگ برای بایرن مونیخ مقابل اینتر در آلیانزآرنا، ژوتا برای سلتیک مقابل رئال مادرید و ژوائو ماریو برای بنفیکا دیگر نامزدهای کسب عنوان زیباترین گل بودند. جالب اینکه گل امباپه در هفته اول این مسابقات مقابل یوونتوس هم به عنوان زیباترین گل هفته انتخاب شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *